چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ – ۱۶:۲۴

تحلیل بنیادی یورو، تازه ترین تغییرات و تحولات اقتصادی و پولی ناحیه یورو را دنبال می کند. شما به کمک تحلیل های این صفحه می توانید وضعیت بنیادی یورو را با سایر ارز ها مقایسه کنید، تا به دیدگاه روشنی از آینده جفت ارز هایی مثل EURUSD دست پیدا کنید و پیش بینی یورو را انجام دهید.

تحلیل بنیادی و فاندامنتال یورو!

پیش بینی یورو – چهارشنبه ۲۶ مهر

داده‌های نهایی تورم ناحیه یورو منطبق با پیش‌بینی‌ها منتشر شدند. نرخ رشد تورم خالص ناحیه یورو از ۵٫۳ درصد به ۴٫۵ درصد پایین آمده و رشد کلی تورم هم از ۵٫۲ درصد به ۴٫۳ درصد رسیده است. یورو واکنشی به داده‌های تورمی ناحیه یورو نشان نداد.

تحلیل یورو

امروز گزارش مهمی منتشر نخواهد شد. اما چند تن از مقامات فدرال رزرو آمریکا سخنرانی خواهند کرد و بعد از آن دوره سکوت مقامات فدرال رزرو تا نشست تعیین نرخ بهره بانک مرکزی شروع خواهد شد.

بازارهای مالی دیگر توجه زیادی به شاخص‌های اقتصادی ندارند و همه نگاه‌ها به درگیری‌های خاورمیانه است. دیدار رئیس‌جمهور آمریکا با رهبران کشورهای عربی به خاطر حمله به بیمارستانی در غزه لغو شد. با تشدید درگیری‌ها در غزه، سرمایه‌گذاران به دنبال دارایی‌های امنی مثل طلا رفته‌اند.

پیش‌بینی یورو

یورو بیشتر تحت تأثیر نوسانات دلار آمریکا قرار گرفته است. امروز دلار آمریکا اندکی تقویت شده، اما جفت ارز EURUSD در بین ۱٫۰۶۳۰ و ۱٫۰۴۵۰ در حال نوسان است. عبور EURUSD به زیر میانگین متحرک ۲۰ روز می‌تواند فشارهای فروش را تشدید کند و یورو را به کف فاز خنثی برساند.

پیش بینی یورو 18 اکتبر 1 پیش بینی یورو دیدبان: اخبار فارکس
پیش بینی یورو

source

توسط spideh