کد خبر : 1975792 |
06 آبان 1402 ساعت 11:47 |
17.1K بازدید |

69
دیدگاه


جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، می‌گوید برای بازی برابر بارسلونا بسیار هیجان‌زده است.

کری بلینگام برای بارسا: می‌خواهم خوش بگذرانم!

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید عصر امروز در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا باید در زمین بارسلونا روبروی این تیم قرار بگیرد. 

بلینگام که ستاره بی‌ چون و چرای رئال مادرید در این فصل بوده در چند روز اخیر باعث نگرانی هواداران این تیم شد. او پس از بازی برابر براگا کمی احساس درد داشت و در یکی از تمرینات این تیم هم شرکت نکرد تا شایعه غیبتش در این بازی به گوش برسد. 

اما همان‌طور که کارلو آنچلوتی پیش از این تاکید کرده بود، او مشکل خاصی نداشت و به موقع برای ال‌کلاسیکوی رفت این فصل آماده شد تا خیال هواداران و کادر فنی رئال هم از این نظر راحت شود و ناجی این تیم آماده درخشش در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل باشد. 

1945593

بلینگام در آستانه دیدار جذاب برابر بارسلونا به سایت رئال مادرید گفت: «من مشخصا در بازی‌های پر فشار بسیاری حضور داشته‌ام. هرچند شاید هیچ یک به این جذابی نبوده‌اند. بیشتر از هر چیز برای این بازی هیجان‌زده هستم. بی‌صبرانه منتظر تجربه این جو هستم. مطمئنم که قرار است بسیار به ما خوش بگذرد و لذت ببریم. 

وقتی بچه بودیم همیشه بازی‌های فوتبال اسپانیا و ال‌کلاسیکو را تماشا می‌کردیم. من از بچگی عاشق این بازی بودم و همیشه تماشایش می‌کردم، مهم نبود که چقدر دیر می‌شد و حتی مادرم بارها به من می‌گفت که باید بخوابم. همیشه بیدار می‌ماندم تا این بازی را تماشا کنم. 

لحظات جادویی بسیاری وجود دارد که می‌توانم آنها را در زمین تجربه کنم. یک بازیکن دیگر دوست دارد به کجا برسد؟ می‌توانید تصور کنید که این چقدر ارزشمند است. درک این موضوع سخت نیست. من با تماشای ال‌کلاسیکو بزرگ شدم و از واکنش تماشاگران می‌توان فهمید که این بازی چه اهمیتی برای آنها دارد.»

source

source

source

source

توسط