یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ – ۱۱:۲۳


تحلیل هفتگی ین ژاپن، یکشنبه ۲۸ آبان

نرخ ۱۵۱٫۹۴ به مقاومت تبدیل شده است

نمودار هفتگی جفت ارز دلار ین نشانگر روند صعودی است. هم چنین قیمت در کانال صعودی قرار دارد که تائیدی بر مومنتوم بولیش است. با این حال اوج قیمتی ۱۵۱٫۹۴ از ادامه حرکت صعودی تا سقف کانال ممانعت کرده و USDJPY به سمت پایین بازگشته است.

در معاملات هفته جاری، اگر USDJPY به بازگشت نزولی از ۱۵۱٫۹۴ ادامه دهد و به زیر میانگین نمایی ۱۰ روز عبور کند، می توان شاهد شروع حرکت اصلاحی جدید تا کف کانال صعودی بود.

اما از دید خریداران، برای این که رالی صعودی اخیر تا سقف کانال و سطوح بالاتر احیا شود، بایستی نرخ ۱۵۱٫۹۴ به طور قطعی شکسته شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی ین ژاپن 1 1 دیدبان: اخبار فارکس
تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

تحلیل هفتگی ین ژاپن، یکشنبه ۲۱ آبان

آیا USDJPY به اوج قیمتی کلیدی می رسد؟

در نمودار هفتگی جفت ارز دلار به ین ژاپن، روند بازار صعودی است. هم چنین قیمت در کانال صعودی قرار دارد که تائیدی بر مومنتوم بولیش است. اخیراً USDJPY بدون واکنش به کندل بازگشتی نزولی تقویت شده و به سمت اوج قیمتی تاریخی ۱۵۱.۹۴ بازگشته است.

در معاملات هفته جاری، اگر جفت ارز با حمایت خریداران مواجه شود و به بالای نرخ ۱۵۱.۵۱ عبور کند، می تواند ابتدا به سطح ۱۵۱.۹۴ برسد. با شکست این نرخ، می توان انتظار حرکت بازار به سمت سقف کانال و سطوح بالاتر را داشت.

اما در صورتی که USDJPY به زیر میانگین نمایی ۱۰ روز عبور کند، نشانگر تشکیل اوج قیمتی جدید خواهد بود و جفت ارز می تواند وارد فاز اصلاحی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی ین ژاپن 2 دیدبان: اخبار فارکس
تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

تحلیل هفتگی ین ژاپن، یکشنبه ۱۴ آبان

آیا کندل بازگشتی USDJPY عمل می کند؟

در نمودار هفتگی جفت ارز دلار به ین ژاپن، روند بازار صعودی است. هم چنین قیمت در کانال صعودی قرار دارد که تائیدی بر مومنتوم بولیش است.

هفته گذشته، USDJPY با حمایت خریداران مواجه شد و تا نزدیکی اوج قیمتی تاریخی ۱۵۱٫۹۴ حرکت کرد. شکست مقاومت ۱۵۰٫۱۶ جعلی بوده و جفت ارز کندل بازگشتی (پین بار) تشکیل داده است.

در معاملات هفته جاری، اگر پین بار نزولی عمل کند و بازار نرخ ۱۴۹٫۳۸ را بشکند، می تواند حرکت نزولی و اصلاحی جدید تا نرخ ۱۴۸، میانگین نمایی ۲۰ و کف کانال به راه بیندازد.

تحلیل تکنیکال هفتگی ین ژاپن 3 دیدبان: اخبار فارکس
تحلیل تکنیکال ین ژاپن USDJPY

تحلیل هفتگی ین ژاپن – یکشنبه ۳۰ مهر

جفت ارز USDJPY زیر نرخ ۱۵۰٫۱۶ نوسان می کند

نمودار هفتگی جفت ارز دلار به ین ژاپن نشانگر روند صعودی بلندمدت است. هم چنین قیمت در کانال صعودی قرار دارد که تائیدی بر مومنتوم بولیش است. با این حال USDJPY زیر اوج قیمتی موقت ۱۵۰٫۱۶ نوسان می کند.

اگر اوج قیمتی کوتاه مدت ۱۵۰٫۱۶ شکسته شود، بازار می تواند تا سقف کانال جهش کند که با برآورد ۱۰۰ درصد فیبوناچی و اوج قیمتی ۱۵۱٫۹۴ انطباق خوبی دارد.

اما در صورتی که USDJPY از حمایت ۱۴۸ عبور کند، می توان انتظار شروع حرکت نزولی و اصلاحی جدید تا کف کانال صعودی را داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی ین 4 دیدبان: اخبار فارکس
تحلیل تکنیکال نمودار هفتگی USDJPY

تحلیل هفتگی ین ژاپن – یکشنبه ۲۳ مهر

آیا USDJPY تقویت می شود؟

در نمودار هفتگی جفت ارز دلار به ین ژاپن، قیمت در کانال صعودی قرار دارد و ساختار بازار بولیش است. اخیراً نرخ برابری زیر نرخ ۱۵۰٫۱۶ نوسان می کند. اگر این نرخ شکسته شود، USDJPY می تواند تا سقف کانال حرکت کند که با برآورد ۱۰۰ درصد فیبوناچی و اوج قیمتی ۱۵۱٫۹۴ انطباق خوبی دارد.

اما در صورتی که جفت ارز به زیر حمایت ۱۴۸ عبور کند، نشانگر تشکیل اوج قیمتی موقت خواهد بود و بازار می تواند به سمت کف کانال بازگردد.

تحلیل تکنیکال هفتگی دلار به ین 5 دیدبان: اخبار فارکس
تحلیل تکنیکال نمودار هفتگی USDJPY

source

توسط spideh.ir