برای Final Fantasy 16 دنباله یا اسپین‌آف ساخته نخواهد شد

اولین بسته الحاقی پولی Final Fantasy 16، تحت عنوان Echoes of the Fallen، در جریان The Game Awards برای PS5 به نمایش درآمد.

بسته بعدی The Rising Tide است و در بهار ۲۰۲۴ عرضه می‌شود، اما بعد از آن، تیم سازنده چه خواهد کرد؟ آیا یک دنباله یا اسپین‌آف برای اکشن نقش‌آفرینی منتشر خواهد شد؟

به گفته تهیه‌کننده بازی، نائوکی یوشیدا، بعید به نظر می‌رسد این اتفاق بیفتد. دلیلش این است که تیم توسعه اصلی قبلا منحل شده و فقط تیم DLC باقی مانده است. او در مصاحبه با Famitsu گفت:

تیم توسعه جدا از تیم DLC منحل شده، بنابراین انتظار نداریم که دنباله یا اسپین‌آف بسازیم.


مطلب پیشنهادی:چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شددر کنار رونمایی از تاریخ عرضه
چند تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Final Fantasy 16 منتشر شد

در حالی که این تیم از خلق Valisthea چیزهای زیادی یاد گرفته، به جای افزودن یک اکسپشن طولانی به Final Fantasy 16، تصمیم گرفتند که «عنوان بعدی را توسعه دهند یا یک چالش جدید را در نظر بگیرند».

با این حال، یوشیدا این احتمال را به طور کامل رد نمی‌کند.

اگر از من بپرسید که آیا در آینده چیزی مربوط به Final Fantasy 16 وجود خواهد داشت یا خیر، نمی‌دانم چه بگویم. از آنجایی که نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد، ترجیح می‌دهم چیز قطعی نگویم.

Final Fantasy 16

شایان ذکر است که در ابتدا برای بازی اصلی هیچ برنامه‌ای برای عرضه DLC وجود نداشت. این با گذشت زمان تغییر کرد و این واقعیت که تیم بسته الحاقی هنوز در کنار هم هستند، می‌تواند به معنای محتوای بیشتری پس از The Rising Tide باشد. مثل همیشه، زمان مشخص خواهد کرد.

Final Fantasy 16 هم‌اکنون برای PS5 در دسترس قرار دارد و دوره انحصاری آن در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. نسخه پی‌سی در دست ساخت است، اگرچه هیچ بازه‌ای برای انتشار وجود ندارد. اما برای تجربه آن باید حتما یک SSD داشته باشید.


مطلب پیشنهادی:نکاتی که باید پیش از شروع Final Fantasy 16 بدانیدفاینال فانتزی به سبک گیم آو ترونز!
نکاتی که باید پیش از شروع Final Fantasy 16 بدانید


پدر مادر گیمرهای ایرانی چجوری باید باهاشون رفتار کنن؟

واکنش‌های اولیه به سریال Echo مارول مثبت هستند - ویجیاتو

source

توسط