به گزارش صدای بورس، عبدالرضا سیدی به پاراه ای‌از توضیحات درخصوص تجمع مالباختگان کارگزاری «برهان سهند» (شعبه نقده) پرداخت بیان کرد: این اتفاق برای چند ماه گذشته بود که مسوول کارگزاری را به سازمان بورس و اوراق بهادار دعوت کردیم و ضمن ارایه توضیحات لازم، مستنداتی در این زمینه ارایه شد.

وی به سواستفاده از اعتماد مردم در شهر نقده تاکید و اعلام کرد: این اتفاق از طریق فردی رخ داده که جزو پرسنل کارگزاری «برهان سهند» نبوده و با توجه به اینکه این کارگزاری دارای مجوز سبدگردانی نیست اما اقدام به عقد قرارداد سبدگردانی با مردم این شهر کرده است.

سیدی اظهار داشت: در ادامه تخلفات صورت گرفته، پول‌های دریافتی به حساب فرد متخلف واریز شده و هیچ پولی به حساب کارگزاری واریز نشده است.

رییس اداره بازرسی کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه قراردادهای منعقد شده دارای هیچگونه سربرگی نیستند، گفت: فرد متخلف هیچ رابطه قراردادی با این کارگزاری نداشته و از طریق جعل مهر کارگزاری، اقدام به عقد قرارداد با مردم کرده است.

به گفته وی، اکنون کارگزاری «برهان سهند» نسبت به این اتفاق مدعی شده و از فرد متخلف شکایت کرده است.

سیدی در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرار است مردم خدماتی را از کارگزاری‌ها دریافت کنند باید به دفتر کارگزاری مراجعه و ضمن بررسی مجوزهای کارگزاری اقدام به عقد قرارداد و واریز پول به حساب این کارگزاری کنند.

منبع: سنا

source

توسط spideh