سئو سایت

عکس:
گتی
تصمیم گیری در مورد اینکه کجا و چگونه پول خود را برای بازاریابی خرج کنید می تواند یک پیشنهاد دشوار باشد: پلتفرم های رسانه های اجتماعی به طور مداوم در حال تغییر هستند و وب سایت ها، وبلاگ ها و خبرنامه های ایمیلی وجود دارند که باید در نظر بگیرید. در نگاه اول، گنجاندن همه این کانال ها در استراتژی بازاریابی شما ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما لزومی ندارد. با اجرای یک کمپین بازاریابی چند کاناله، و با پیاده سازی تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو، می توانید یک حضور بازاریابی دیجیتال برای محصول، خدمات یا نام تجاری خود ایجاد کنید که بازگشت سرمایه شما را به حداکثر می رساند.
با جستجوی گوگل شروع کنید
اگر می خواهید در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید، از SEO استفاده کنید. شاید شما وب سایت یا وبلاگ خود را ساخته اید، یا محصول جدید هیجان انگیزی دارید که می خواهید به نمایش بگذارید. بهترین شیوه های سئو، مانند قرار دادن استراتژیک کلمات کلیدی در مناطق خاصی از سایت شما، ارائه یک تجربه کاربری خوب و انتشار منظم محتوا، به تعیین رتبه سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) کمک می کند. این روش ها برای افزایش اعتبار وب سایت شما و در نتیجه رتبه آن در گوگل طراحی شده اند.
حال در نظر بگیرید که چقدر رقابت در فضای خود دارید. اگر تعداد زیادی وجود دارد، ممکن است بخواهید بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) را امتحان کنید. با SEM، زمانی که با جستجوی جستجوگر از طریق کلمات کلیدی مطابقت دارید، برای ظاهر شدن وب سایت خود در بالای صفحه نتایج موتور جستجو در بالای صفحه پرداخت می کنید. بسیاری از شرکت ها برای ایجاد ترافیک به وب سایت خود به SEM متکی هستند.
ارسال خبرنامه الکترونیکی
ارسال خبرنامه ایمیل به مشتریان و مشتریان بالقوه شما یکی دیگر از استراتژی های مهم بازاریابی دیجیتال است. این یک فرصت منحصر به فرد را ارائه می دهد: این مشترکین قبلاً به شما گفته اند که می خواهند درباره محصولات و خدمات شما بیشتر بدانند و آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار داده اند تا بتوانید بیشتر به آنها بگویید. اکنون وقتی چیز قابل توجهی برای به اشتراک گذاشتن دارید، مانند فروش یا محصول یا خدمات جدید، می‌توانید مستقیماً با پیام‌های شخصی‌شده که شامل تماس برای اقدام (CTA) است، با آنها تماس بگیرید. این اقدام خاصی است که می خواهید مصرف کننده انجام دهد، مانند کلیک کردن روی یک دکمه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیزی یا خرید محصول شما. یک CTA را در هر خبرنامه الکترونیکی بگنجانید. در غیر این صورت، احتمالاً تلاش های بازاریابی خود را هدر می دهید.
اخطارهایی در مورد خبرنامه های الکترونیکی وجود دارد: مطمئن شوید که در زمان مناسب به مخاطبان هدف خود ایمیل می زنید: زمانی که آنها به احتمال زیاد پیام شما را می خوانند. می توانید با تغییر زمان ارسال ایمیل و سپس بررسی و مقایسه نرخ باز و کلیک (CTR) روز/زمان ایده آل را تعیین کنید.
همچنین مراقب تعداد دفعات ارسال خبرنامه الکترونیکی باشید. آیا تا به حال اشتراک ایمیل های یک کسب و کار را لغو کرده اید زیرا همیشه آنها را دریافت می کردید؟ دقیقا. پس از مدتی، به این باور می رسید که پیام های کسب و کار دیگر مهم نیستند. در واقع دریافت آنها آزاردهنده می شود. بنابراین در دفعات ارسال یک ایمیل استراتژیک باشید و مطمئن شوید که هر ایمیل حاوی اطلاعات مرتبط و مهم برای مشتریان شما باشد. این باعث می شود هنگام دریافت آنها احساس خاصی داشته باشند. همچنین می‌تواند باعث شود که آنها بیشتر به سایت شما مراجعه کنند یا از شما خرید کنند.
از فیس بوک و لینکدین استفاده کنید
اکنون در نظر بگیرید که از کدام کانال های رسانه اجتماعی می خواهید برای کمک به اجرای کمپین خود استفاده کنید. امروزه بسیاری از افراد برای انتخاب وجود دارند، اما فیس بوک هنوز هم توسط اکثر مردم به عنوان شماره 1 شناخته می شود: این کانال به مقدار بی سابقه ای از اطلاعات شخصی 2.45 میلیارد کاربر فعال ماهانه خود دسترسی دارد. شما می توانید تبلیغات خود را بر اساس جنسیت، سن، موقعیت مکانی، جمعیت شناسی، علاقه و رفتار هدف قرار دهید – همه اطلاعاتی که مردم با میل و رغبت ارائه کرده اند تا بخشی از فیس بوک باشند.
استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک در طراحی و اجرای تبلیغات بسیار آسان است و همچنین می توانید یک گروه مخاطب را ذخیره کنید و بعداً با تبلیغ دیگری دوباره آن را هدف قرار دهید.
اگر تجارت به تجارت (B2B) هستید (مثل من)، پس لینکدین را در نظر بگیرید. این بزرگترین سایت شبکه حرفه ای جهان است که 675 میلیون عضو دارد.
لینکدین به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق پست‌هایتان خود را به عنوان یک رهبر فکری در یک صنعت قرار دهید. با انتشار بیشتر و بیشتر، مردم احتمالاً شما را به خاطر محتوای فکر برانگیزتان به یاد خواهند آورد. شما می توانید به عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود مورد اعتماد قرار بگیرید، که منجر به فرصت های تجاری می شود زیرا مردم به دنبال شما هستند تا در چالش های تجاری خود به شما کمک کنند.
به هر فردی که با شما ارتباط برقرار می کند به عنوان فرصتی برای کسب و کار جدید نگاه کنید. مجموعه‌ای از پیام‌های معنادار را برنامه‌ریزی کنید تا از طریق لینکدین برای آنها ارسال کنید و محتوای ارزشمند یا اطلاعات مرتبطی را به اشتراک بگذارید که علاقه بیشتری به محصول یا خدمات شما ایجاد کند.
همچنین می توانید در لینکدین تبلیغ کنید. مانند فیس بوک، می توانید تبلیغات خود را از طریق مدیر کمپین شبکه بسازید و از بین انواع فرمت های تبلیغاتی مانند تبلیغات ویدیویی یا چرخ فلک انتخاب کنید.
ویدیوها را در یوتیوب منتشر کنید
یوتیوب برای بازاریابی ویدیویی ایده آل است. YouTube با بیش از 2 میلیارد کاربر ماهانه در سراسر جهان، این فرصت را به شما می دهد که ویدیوهای شما توسط مخاطبان بسیار زیادی دیده شود. با این حال، از آنجایی که YouTube تولیدکنندگان محتوا زیادی دارد، مطمئن شوید که ویدیوهای شما برجسته هستند تا بتوانید مخاطب ایجاد کنید.
مانند سایر کانال های بازاریابی خود، به تجزیه و تحلیل ها نیز توجه کنید. ببینید کدام یک از ویدیوهای شما بیشترین بازدید (و کمترین) را دارد. اکثر بینندگان شما چه سنی و چه جنسیتی دارند؟ آیا آنها با مخاطبان هدف شما هماهنگ هستند؟ آیا تعداد مشترکین شما در حال افزایش است؟ تعداد لایک ها، نپسندیدن ها و نظرات را بررسی کنید. استراتژی محتوای خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
ملاحظات نهایی
مهم نیست که کدام کانال بازاریابی را برای استفاده انتخاب می کنید، به طور مداوم بر نتایج خود نظارت کنید. از تست A/B نترسید – تبلیغات و پیام های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک با مخاطبان شما طنین انداز می شود.
با هر کاری که انجام می دهید، رویکرد بازاریابی محتوا را در نظر بگیرید. این بدان معناست که شما بیشتر نگران ارائه اطلاعات مرتبطی هستید که مشتریان بالقوه از قبل به دنبال آن هستند تا تبلیغ برند خود. وحشت نکنید. اگر حضور قدرتمندی در بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید، مورد توجه قرار خواهید گرفت.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا من واجد شرایط هستم؟ Jimena Cortes Wizard Media، افزایش سرنخ، فروش و نتیجه نهایی شما را افزایش می دهد.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط spideh