هدفون دی جی
میکروفون جدید Sphere DLX می‌تواند تا 38 میکروفن استودیویی کلاسیک را شبیه‌سازی کند.
Universal AudioUniversal Audio Inc مسلماً یکی از تولیدکنندگان پیشرو تجهیزات صوتی و ضبط است و رابط های صوتی معروف Apollo و Volt را می سازد. این شرکت همچنین پلاگین های UAD، میکروفون UA، به علاوه محصولات گیتار UAFX را تولید می کند. منصفانه است که بگوییم احتمالاً استودیوهای ضبط کمی در سراسر جهان وجود دارند که برای تبدیل رویاهای ترانه سرایان به آهنگ های کلاسیک به محصولات UA متکی نیستند.
Universal Audio به تازگی چند میکروفون جدید با نوآوری UA معرفی کرده است که می تواند ضبط را به میزان قابل توجهی تغییر دهد. میکروفون های UA Sphere DLX و Sphere LX فقط میکروفون های فیزیکی نیستند.
به لطف فناوری نوآورانه، این دو میکروفون جدید کاربران را قادر می‌سازد تا صدایی را که می‌گیرند با انتخاب شبیه‌سازی میکروفون کلاسیک شخصی‌سازی کنند. الگوی قطبی میکروفون و سایر ویژگی های صوتی را می توان تغییر داد و سفارشی کرد، حتی پس از ضبط آهنگ.
میکروفون UA Sphere DLX و LX می‌توانند تغییراتی در بازی‌ها داشته باشند تا نوازندگان و … [+] تولیدکنندگان صدای میکروفون‌ها را سفارشی کنند.
میکروفون خازنی Universal AudioEach UA Sphere می تواند طیف وسیعی از میکروفون های کلاسیک را از مارک های معروف مانند Neumann، Telefunken، AKG، Sony و غیره شبیه سازی کند. میکروفون‌ها حتی دارای حالت دوگانه هستند که صدای دو میکروفون کلاسیک را قادر می‌سازد تا برای ایجاد صدایی کاملاً جدید ترکیب شوند. پردازش بی‌درنگ UAD، با ضبط کم تاخیر ارائه‌شده توسط رابط‌های آپولو، شامل تنظیمات پیش‌فرض برای دریافت سریع صدای حرفه‌ای کلاسیک است.
اطلاعات بیشتر از FROMFORBES ADVISORبهترین شرکت های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor در کنار راه اندازی میکروفون های سری استاندارد و UA Bock، UA مربی مدل سازی کریس تاونسند را برای هماهنگ کردن پلتفرم های میکروفون دیجیتالی کلاس جدید پلاگین صوتی UAD وارد کرده است. .
بیل پاتنام جونیور مدیرعامل و بنیانگذار Universal Audio است: «با تخصص خود در مدل‌سازی آنالوگ برای پلتفرم پلاگین UAD و شجره‌نامه کریس در ضبط صدای میکروفون‌های استودیویی قدیمی، می‌دانستیم که به چیز خاصی می‌رویم. . با اضافه شدن مدل‌های جدید UA Sphere به خط میکروفون ما، می‌توانیم صدای افسانه‌ای را به سازندگان بیشتری الهام دهیم.»
هر دو میکروفون DLX و LX از Universal Audio لوازم جانبی مورد نیاز شما را برای شروع مستقیم به کار … [+] ارائه می کنند.
Universal AudioThe UA Sphere DLX می‌تواند 38 میکروفون کلاسیک استودیویی را تقلید کند، در حالی که UA Sphere LX می‌تواند از 20 مدل در بسته‌بندی کوچک‌تر تقلید کند. هر یک از میکروفون‌های Sphere دارای فناوری IsoSphere برای کاهش رنگ اتاق هستند و هر کدام از دیافراگم‌های طلایی استفاده می‌کنند که UA ادعا می‌کند کمترین نویز را در بین میکروفون‌های کلاس مربوطه دارند.
قیمت و در دسترس بودن: UA Sphere DLX 1499 دلار قیمت دارد در حالی که UA Sphere LX با قیمت 999 دلار به فروش می رسد. هر دو مدل در سراسر جهان در دسترس هستند.
اطلاعات بیشتر:
امکانات:
Sphere DLX

* 38 ریبون، کندانسور و میکروفون پویا از جمله Neumann، Telefunken، AKG، Sony و غیره را شبیه سازی می کند.
* کاربران می توانند نوع میکروفون، الگوی قطبی و سایر مشخصات را حتی پس از ضبط با استفاده از هر DAW تغییر دهند.
* با استفاده از رابط‌های آپولو UA، از طریق میکروفون‌های مدل‌سازی‌شده با تأخیر تقریباً صفر، ضبط یا نظارت کنید.
* گیتارهای آکوستیک و سربار درام را با یک میکروفون به صورت استریو ضبط کنید.
* رنگ‌بندی اتاق را برای ضبط‌های تمیزتر با استفاده از ایستگاه‌های پیش‌تنظیم IsoSphere که برای استودیوهای اتاق خواب و فیلترهای جداسازی محبوب طراحی شده است، رام می‌کند.
* دارای پایه شوک، پایه میکروفون، کابل 25 فوتی و کیف حمل است.
کره LX

* 20 ریبون، کندانسور و میکروفون پویا از جمله Neumann، Telefunken، AKG، Sony و غیره را شبیه سازی می کند.
* نوع میکروفون، الگوی قطبی و سایر مشخصات را تغییر دهید، حتی پس از ضبط با استفاده از هر DAW.
* با استفاده از رابط های آپولو UA با تأخیر نزدیک به صفر ضبط یا مانیتور می کند.
* دو دیافراگم طلایی پراکنده.
* شامل پایه پایه، کابل 10 فوتی و کیف حمل است.
چرا وقتی یک میکروفون می‌تواند شبیه‌سازی کند و ویژگی بسیاری از میکروفون‌های کلاسیک … [+] را بگیرد، چند میکروفون بخریم؟ مدل های Universal Audio DLX و LX برخی از همه کاره ترین میکروفون های موجود در بازار هستند.
Universal Audio من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط spideh