تولید محتوا
بومی نیویورک و عشایر به انتخاب – امیلی یک متخصص بازاریابی و روابط عمومی است، اکنون بنیانگذار روابط عمومی R در نیویورک برنده جایزه است.

getty احتمال ممنوعیت TikTok در ایالات متحده برای مدیران برندهایی که استراتژی محتوای آنها به شدت به پلتفرم متکی است نگران کننده است. با این حال، TikTok تنها یکی از بسیاری از رسانه‌های مبتنی بر ویدیو است که در معرض برند و سطوح بالایی قرار می‌گیرد. به‌عنوان یک استراتژیست روابط عمومی، با مشتریانم کار کرده‌ام تا تغییرات صنعت را پیش‌بینی کنم و برنامه‌هایی را برای نحوه اعمال محتوای سبک TikTok در کانال‌های دیگر ایجاد کنم. حتی اگر TikTok یک پلتفرم قابل دوام در ایالات متحده باقی بماند، این نکات همچنان می‌توانند برای تقویت استراتژی محتوای شما مفید باشند.
استراتژی‌های TikTok برای تمرکز بر دسترسی شما• بازار به سمت هزاره‌ها. اگرچه بسیاری تصور می‌کنند Gen Z و Gen Alpha بر TikTok تسلط دارند، اما در واقع اینطور نیست. Millennials سهم قابل توجهی از پایگاه کاربر پلتفرم را بیش از هر زمان دیگری تشکیل می دهد، به طوری که 24 درصد از کاربران بین 25 تا 34 سال سن دارند. محتوای خود را متناسب با کسانی که بیشترین قدرت خرید را دارند، طراحی کنید و محتوایی را توسعه دهید که بیشتر از ایجاد قرار گرفتن در معرض دید باشد.
• جایگاه خود را پیدا کنید. به جای اینکه محتوای خود را روی پلتفرم پرتاب کنید و اجازه دهید الگوریتم کار خود را انجام دهد، محتوای خود را بر روی یک مخاطب خاص متمرکز کنید. با تعیین مخاطبی که می‌خواهید با آن تعامل داشته باشید و تحقیق کنید که چه نوع محتوایی در آن جمعیت‌شناسی محبوب است، شروع کنید. در مرحله بعد، با سایر حساب های مرتبط با نام تجاری خود ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. تعامل منظم با حساب‌های مشابه می‌تواند شبکه‌ای ایجاد کند که می‌تواند منجر به لایک‌ها، نظرات و اشتراک‌گذاری‌های بیشتر شود، که هنگام تقویت نمایه شما مهم است. این فقط در مورد فشار دادن محتوای شما بر روی پلت فرم نیست. این در مورد تقویت یک جامعه خاص برای ایجاد تعامل معنادار و رشد تقاضا است.
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5% در سال 2024 ByCassidy HortonContributor• از گرایش‌ها با قصد استفاده کنید. هنگامی که به دنبال گرایش‌های دلخواه خود نبودید، به دنبال آن گرایش‌های دلخواه خود نبودید. شرکت در یک روند می تواند راهی عالی برای ارائه بهترین پتانسیل به محتوای شما برای دستیابی به بیشترین افراد باشد. اما این به معنای تحمیل محتوایی نیست که با برند شما همخوانی ندارد. از روندها به صورت حساب شده استفاده کنید. چرخش خود را بر روی یک روند قرار دهید تا متمایز شوید، و به طور منظم از پلتفرم استفاده کنید تا در جریان آهنگ‌ها یا آهنگ‌ها قرار بگیرید تا در محتوای خود بگنجانید.
• از کلمات کلیدی در زیرنویس های خود استفاده کنید. مرتبط بودن در زیرنویس های شما می تواند تأثیر قابل توجهی بر قابلیت کشف محتوای شما داشته باشد. همان تاکتیک‌های SEO را که هنگام ساخت صفحات وب‌سایت استفاده می‌کنید، در زیرنویس‌های TikTok خود اعمال کنید. آگاه باشید که کاربران چه کلمات کلیدی را در پلتفرم جستجو می کنند، خواه یک شخص، محصول، صدا، مکان یا هشتگ باشد. اهمیت زیرنویس قوی را دست کم نگیرید.
سایر مکان‌ها برای ارسال ویدیوهای به سبک TikTok• تبلیغ متقابل در همه شبکه‌های اجتماعی. ارسال مجدد TikToks در حلقه‌های اینستاگرام به یک امر عادی تبدیل شده است، و اگرچه این اغلب مؤثر است، اما مکان‌های دیگری برای تبلیغ متقابل محتوای شما وجود دارد. فراتر از اینستاگرام، یوتیوب، فیسبوک، توییتر، لینکدین، پینترست و ردیت را در نظر بگیرید. تقریباً هر پلتفرم رسانه اجتماعی یک ویژگی ویدیویی دارد و فرصت زیادی برای رشد با ویژگی‌های جدید یک پلتفرم وجود دارد. با این حال، به محدودیت های زمانی تعیین شده توسط هر پلتفرم توجه داشته باشید. ممکن است برای اجرای بهینه در هر پلتفرم، محتوای یکسان را در طول ها و قالب های مختلف ویرایش کنید.
ویدیوهای عمودی و کوتاه را می توان در YouTube Shorts، Facebook Reels و Pinterest بازنشر کرد. برای محتوای عمودی حتی کوتاه‌تر (معمولاً حدود 15 تا 20 ثانیه)، پست کردن در «داستان» حساب برند خود را در نظر بگیرید. فیس‌بوک، پینترست و اسنپ‌چت همگی گزینه‌های «داستانی» دارند که ابزاری عالی برای انتشار غیرمستقیم محتوا هستند. اگر در استوری اینستاگرام پست می کنید، استوری خود را به عنوان برجسته ذخیره کنید تا پس از 24 ساعت قابل مشاهده باقی بماند و به راحتی در بالای صفحه شما قابل کشف باشد.
• محتوا را در پلتفرم‌های رسانه‌های غیراجتماعی بگنجانید. ایمیل‌های بازاریابی یک پلتفرم عالی برای استفاده از محتوای ویدیویی پست‌شده از قبل هستند. گنجاندن یک تصویر بصری یک راه عالی برای جذب مخاطب و تأثیرگذاری است. مصرف‌کنندگان محتوای بیشتری نمی‌خواهند تا به آنها چیزهایی بفروشد، بنابراین چیزی را به آنها نشان دهید! از ویدئو می‌توان برای نشان دادن اینکه برند شما می‌خواهد چیزی بیش از فروش یک محصول یا خدمات انجام دهد، استفاده کرد، شما در حال ساختن یک جامعه هستید.
Google Ads و Yelp همچنین به شما امکان می دهند ویدیوها را ترکیب کنید. هنگام تحقیق در مورد برندها، مشتریان اغلب ابتدا به Yelp روی می آورند، بنابراین نمایش محتوای ویدئویی تولید شده در فهرست کسب و کار شما می تواند راهی عالی برای متمایز شدن و جذب مشتریان و مشتریان جدید باشد.
• تبدیل محتوا به مقاله. یک استراتژی عالی دیگر این است که محتوای کوتاه خود را به مقاله در Substack، LinkedIn و وبلاگ ها تبدیل کنید. اگر مقاله‌ای درباره محصول جدیدی منتشر می‌کنید، یک ویدیوی نمایش محصول با استفاده از محتوای خام از ویدیوهای پست شده در سایر پلتفرم‌ها اضافه کنید. اگر یک بیانیه مطبوعاتی در مورد یک رویداد آینده توزیع می کنید، پیوندی به محتوای ویدیویی اضافه کنید که در آن درباره جزئیات رویداد بیشتر بحث کنید. فقط یک ویدیو پست نکنید و ادامه دهید—محتوای خود را در طیف وسیعی از پلتفرم‌ها ترکیب کنید تا به بیشترین مخاطبان ممکن دسترسی داشته باشید و بیشترین بازده را از تلاش‌های خود دریافت کنید.
استراتژی محتوای فرم کوتاه تا طولانی بازاریابان می توانند استراتژی محتوای کوتاه فرم خود را با تولید محتوای طولانی بر اساس مفاهیم فرم کوتاه گسترش دهند. محتوای طولانی، معمولاً حدود 10 تا 15 دقیقه، در TikTok و YouTube رشد می کند و می تواند تعامل را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. مردم در سال 2023 محتوای ویدیویی را با نرخ های بسیار بالاتری نسبت به سال های گذشته مصرف کردند و ترافیک ویدیویی 82.5 درصد از کل ترافیک وب را تشکیل می داد. مشتریان تمایل به محتوای ویدیویی دارند، بنابراین هرچه محتوای ویدیویی بیشتری تولید کنید، شانس بیشتری برای افزایش دسترسی خود دارید. همچنین دریافته‌ام که ویدیوهای طولانی‌تر می‌توانند به نرخ پرش پایین‌تر تبدیل شوند و به طور بالقوه رتبه SEO شما را بهبود ببخشند.
برخی از ایده های محتوای کوتاه تا طولانی شامل نمایش دقیق محصول، توصیفات مشتری، محتوای پشت صحنه و مصاحبه تیمی است. هنگام برنامه‌ریزی محتوای خود، نحوه تطبیق آن را برای برنامه‌های بلند و کوتاه در نظر بگیرید.
آماده شدن برای دنیایی بدون TikTok یک تمرین خوب است، اما همچنین می تواند استراتژی کلی رسانه های اجتماعی شما را بهبود بخشد. با استفاده از استراتژی‌های فعلی TikTok، تبلیغ متقابل محتوا در پلت‌فرم‌های مختلف و ترکیب ویدیوهای طولانی، می‌توانید به بالاترین نرخ بازگشت سرمایه ممکن در تلاش‌های محتوای ویدیویی خود دست پیدا کنید و پتانسیل برند خود را برای تأثیر معنادار، دسترسی و تعامل بهتر کنید.
شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان و رهبران مشاغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Emily Reynolds BerghNew York بومی و عشایری به انتخاب – امیلی یک حرفه ای بازاریابی و روابط عمومی است که اکنون بنیانگذار روابط عمومی R در نیویورک برنده جایزه است. مشخصات اجرایی کامل امیلی رینولدز برگ را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط spideh