به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ جمعه نوزدهم مرداد _ در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی دانش با بیان اینکه ریشه‌های فکری، روحی و فرهنگی استان کرمانشاه روز به روز پرثمرتر می‌شود که نویدبخش حرکتی پرشتاب برای آبادانی و رفاه است، اظهار کرد: علاوه بر حوزه فرهنگ، با ۵۵۰ کیلومتر حفاری در کرمانشاه، اولین پروژه فیبرنوری در کلانشهرهای کشور اجرایی شد که سرعت دستیابی به اینترنت و راه‌های ارتباطی را حدود ۷۰ برابر افزایش داد.

وی افزود: دولت نسبت به ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق محروم کشور اهتمام ویژه‌ای دارد که می‌توان به افتتاح مجتمع فرهنگی – هنری دانش در کرمانشاه اشاره کرد.

استاندار کرمانشاه از افتتاح باند اصلی فرودگاه کرمانشاه تا پایان پاییز امسال خبر داد و در خصوص تکمیل راه آهن کرمانشاه – خسروی خاطرنشان کرد: در یک ماه و نیم گذشته ۳۰ همت که معادل هفت برابر بودجه عمرانی استان بود، برای تکمیل راه آهن کرمانشاه به مرز خسروی اختصاص یافته است که از اواخر شهریور اولین قسط آن قابل دریافت است و این پروژه می‌تواند برای یک هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کند.

به گزارش ایمنا، مجتمع فرهنگی – هنری دانش امروز جمعه با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

برای این مجتمع با سالن آمفی‌تئاتر ۵۰۰ نفره، سالن پلاتو ۱۰۰ نفره، سن روباز، نگارخانه نمایش آثار هنری و استودیو ضبط صدا و موسیقی حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

source

توسط spideh.ir