به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی، امروز _جمعه بیست‌وششم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه مبارکه، اظهار کرد: زیارت میلیونی اربعین، همایش بزرگ جهان اسلام است که دشمنان از آن واهمه دارند.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین میعادگاه سالیانه شیعیان است که حول محور امام حسین (ع) تشکیل و به یک حرکت جهانی و فراملیتی تبدیل شده است.

امام جمعه مبارکه همچنین با اشاره به فهرست پیشنهادی کابینه دولت به مجلس، افزود: مجلس باید وزرای پیشنهادی کابینه دولت را با ویژگی‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب شامل امین بودن، داشتن ایمان، امید به آینده، اشتهار به پاکدستی و کارآمد بودن تطبیق دهد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با همکاری مجلس هر چه زودتر دولت تشکیل شود، اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در موقعیت حساسی قرار دارند که باید ایمان و تعهد و کارآمدی وزرای پیشنهادی را بررسی کنند و به افرادی که ملاک‌ها و شاخصه‌ها لازم را داشتند رأی اعتماد دهند.

موسوی با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار کرد: آزادگان اسارت کشیدند، اما مردانه تا پای جان ایستادند.

وی افزود: از مسئولان متولی درخواست دارم تا به آزادگان خدمت کنند، زیرا همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این‌ها الماس درخشان هستند و مسئولان باید رشادت‌های این عزیزان را قدر بدانند و تبیین کنند.

source

توسط spideh.ir