به‌گزارش جام جم آنلاین از روابط‌عمومی رسانه ملی، همچنین براساس گزارش معاونت فضای مجازی که به «بررسی میزان بازدید برنامه‌های ویژه المپیک 2024 رسانه ملی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی» پرداخته است، ١٠٠هزار محتوای تقطیع‌شده از مسابقات و محتواهای مرتبط در پنج بستر تلگرام، توئیتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا منتشر شده که مجموعاً یک میلیارد بازدید و مصرف را به خود اختصاص داده که این میزان مشاهده محتوا توسط کاربران فضای مجازی نشان‌دهنده استقبال بسیار خوب از برنامه‌های صداوسیما در روزهای برگزاری المپیک است. 

در سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک، پاریس میزبان بيش از ٢٠٠ کشور جهان طی روزهای ۵ تا ٢١ مرداد بود و کاروان ورزشی کشورمان با کسب ١٢ مدال در جایگاه بیست و یکم ایستاد. رسانه ملی با خریداری حق پخش مسابقات و تدارک چند ویژه‌برنامه در شبکه‌های سه و ورزش سیما، همچنین پوشش متن و حواشی رقابت‌ها در دیگر شبکه‌های سیما، شبکه‌های رادیویی، استانی، برون‌مرزی و سکوی تلوبیون، پوشش این رویداد بين‌المللی ورزشی را به‌طور وسیع به انجام رساند.

source

توسط spideh.ir