حجت‌الاسلام موسوی خرم پیرامون انتشار پستی درباره ترویج هم‌جنس‌گرایی توسط سفارت استرالیا در ایران به خبرنگار مهر گفت: غرب به رهبری آمریکا مدت‌هاست به دنبال اشاعه تفکر مادی‌گرایانه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و به‌ویژه فرهنگی در دنیا است.

وی افزود: پیروزی در عرصه فرهنگی مقدمه برای سلطه اقتصادی و سیاسی است، از این جهت عکس‌العمل مناسب در مقابل این موج جدید یک ضرورت است.

امام جمعه لارستان اظهار داشت: غرب به دنبال آن است که با نگاه مادیگرایانه، راهبرد خود را در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در دنیا حاکم کند و تفکرات الهی و خدا محور را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی افزود: ابزار و بستر این طرح شهوت گرایی است که مرحله به مرحله در حال اجراست.

وی ترویج همجنس گرایی در بین جوامع را یکی از این مراحل برشمرد و افزود: لازم است ضمن محکومیت این اقدام با ارائه طرح و برنامه‌های مناسب توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی در تحلیل اقدام سفارت استرالیا افزود: این اقدام با هدف هنجار شکنی، سنجش عکس‌العمل دولت و ملت ایران در مقابل ترویج همجنس گرایی در ایران صورت پذیرفته و باید در مقابل آن هوشیار بود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه زن، زندگی، آزادی و کشف حجاب هدف نهایی دشمنان نیست بلکه گام اول در اجرای استحاله و سلطه فرهنگی است، گفت: ما باید با برنامه‌های مختلف با استفاده از بستر و ظرفیت فطرت با آگاهی بخشی در جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه شهر لار استفاده از ظرفیت‌های سنتی را در جنگ نامتقارن فرهنگی بسیار مهم و مؤثر دانسته و بر استفاده از آن تاکید کرد.

source

توسط spideh.ir