تولید محتوا
استراتژی بازاریابی پاندورا به میراث درخشندگی بزرگی بخشیده است
با حسن نیت از Pandora از کمپین های کلیدی با حضور پاملا اندرسون تا زیبایی شناسی رسانه های اجتماعی برجسته، برند جواهرات میراث دانمارکی پاندورا از موفقیت یک درخشش بزرگ لذت می برد. با نمایش ظاهری مدرن، گرم، مرتبط و فراگیر، نامی که به خاطر دستبندهای جذاب و گردنبندهای شیک معروف است، نه تنها مد روز، بلکه شیک و خواستنی شده است.
اخیراً در ماه آگوست، این برند از هفته مد کپنهاگ دوسالانه حمایت مالی کرد، یک رویداد شام پر ستاره با حضور اندرسون و دو پسرش برگزار کرد و با ROTATE، برند دانمارکی It-girl، در باند فرودگاه همکاری کرد. با طراحی‌های نمادین پاندورا از مجموعه‌های PANDORA ESSENCE و Pandora Moments، ظاهر باند ROTATE همچنین دارای قطعات سفارشی دست‌سازی شده توسط گرت هنریت است – مانند آنچه از دستبندهای تنیس نقره بی‌زمان پاندورا 2000 (پوشیده شده توسط تونی گارن) ساخته شده است. نقوش گل ساخته شده از گردنبندهای زنجیره ای پاندورا مومنت با روکش طلا ۱۴ عیار. Jeanette Madsen و Thora Valdimars، مدیران خلاق ROTATE، می‌گویند که جواهرات مورد استفاده «ظریف، خام و مجسمه‌وار» هستند و ظاهر لباس‌های این برند را کاملاً تکمیل می‌کنند.
برای پاندورا، درخشش احتمالاً ارتباطی با مری کارمن گاسکو-بویسون، مدیر بازاریابی این برند دارد، که در سال 2022 این سمت را گرفت تا اطمینان حاصل کند که غول لوکس مقرون به صرفه نه تنها به روز می ماند، بلکه مرتبط و جلوتر از رقبا است. .
پاندورا با ROTATE برای اولین نمایش باند خود در هفته مد کپنهاگ همکاری می کند
Gasco-Buisson که کمپین BE LOVE را رهبری می‌کرد و مجموعه‌ای از رویدادهای استراتژیک را برای کمک به ارتقای تصویر برند و جمعیت‌شناسی مصرف‌کننده سازماندهی کرد، می‌گوید: «مهم است که پاندورا را در نوری جدید نشان دهیم.
اطلاعات بیشتر از فوربس VETTED بهترین رایحه های هتلی به شما اجازه می دهد تا نکته ای از لوکس بودن را به خانه ببریدByTina Chadha مشارکت کننده30 بهترین هدایای مادر عروس، به علاوه نکاتی از طرفداران عروسیByFran SalesForbes کارکنان Forbes اما بازاریابی به تنهایی این کار را انجام نمی دهد. “شما نمی توانید یک برند عالی بدون محصولات شگفت انگیز داشته باشید.” CMO می‌گوید که با استفان فرچایلد در محصولات همکاری نزدیکی دارد – کسی که گاسکو-بیسون می‌گوید در ترجمه دیدگاه بازاریابی به واقعیت محصول استاد است – تا اطمینان حاصل کند که طرح‌های پاندورا نشان‌دهنده چیزی است که نام تجاری نشان می‌دهد.
در طول هفته مد، پاندورا همچنین از جذابیت قلب BE LOVE رونمایی کرد. جذابیت قلب نمادین از اولین مجموعه این برند در سال 2000، جذابیت قلب BE LOVE جدید طراحی شده، تکرار جسورانه شکل اصلی این برند است، که دارای شکلی سه بعدی با عناصر گرد و خطی است که احساس فردیت و فردیت را برمی انگیزد. استحکام، در حالی که یک حکاکی در یک طرف پوشنده را به یاد عشق می اندازد.
این جذابیت که در نقره و طلای زرد 14 عیار موجود است، در اندازه‌های متوسط ​​و ماکسی موجود است که گزینه‌های بیشتری برای استایل ایجاد می‌کند. جذابیت قلب BE LOVE که در رهبران نظر صنعت و افراد مشهور مورد تایید قرار گرفته است، پیش از عرضه در فروشگاه‌ها و آنلاین در سراسر جهان از 25 آگوست، با قیمت‌هایی که از 25 پوند شروع می‌شود، به یک قطعه مورد انتظار تبدیل شده است.
پاندورا که در 25 آگوست راه اندازی شد، طرح به روز شده BE LOVE خود را در مد کپنهاگ رونمایی کرد … [+] هفته
با حسن نیت از Pandora اطمینان از طول عمر و روند صعودی سودآوری تحت شرایط اقتصادی که ثابت کرده است برای بسیاری از برندها در حوزه مد و زیبایی چالش برانگیز است، دشوار است. از سوی دیگر، این دیدگاه وجود دارد که بازار لوکس مقرون‌به‌صرفه، که پاندورا خود را در آن قرار داده است، همچنان قوی خواهد ماند زیرا مصرف‌کنندگان همچنان به دنبال اقلام معنی‌داری هستند که به ذهن و روح آرامش می‌بخشد.
علیرغم افزایش هزینه‌های نقره و سایر مواد خام – که گاسکو-بیسون می‌گوید مستقیماً بر برند تأثیر می‌گذارد، افزایش قیمت پاندورا به حداقل رسیده است. «وقتی متعهد به در دسترس بودن هستید، باید همه راه‌ها را برای جلوگیری از افزایش بی‌دیده قیمت‌ها پیدا کنید. ما همچنان به بهبود روش‌های انجام کارها ادامه می‌دهیم و برخی از فناوری‌ها را برای کمک به ما وارد می‌کنیم.»
پاندورا علاوه بر ادغام عمودی از مراحل اولیه با استاندارد تولید و حفظ دقیق آن، همچنین می‌تواند به دلیل درآمدزایی که بیشتر از طریق کانال‌های DTC ایجاد می‌شود، سطح سود سالمی را حفظ کند – تنها حاشیه کمی از محصولات پاندورا از طریق آن فروخته می‌شود. پلتفرم ها یا فروشگاه های شخص ثالث
پاملا اندرسون با گردنبند دلربایی BE LOVE پاندورا که دوباره به بازار آمد.
Gasco-Buisson می گوید: «لوکس در دسترس فقط قیمت نیست، هم قیمت و هم کیفیت است، از این رو اصطلاح لوکس است. به لطف مقیاس عظیم این عملیات (پاندورا سالانه بیش از 100 میلیون قطعه جواهرات تولید می کند)، از جمله موارد دیگر، پاندورا می تواند کیفیت بی نظیری را با قیمت های قابل دسترس ارائه دهد، در حالی که برندی که “فقط” یک میلیون قطعه تولید می کند این کار را نمی کند. بتواند این کار را انجام دهد.
“من معتقدم که اگر می‌خواهید کارهای خوبی در دنیا انجام دهید، باید یک تجارت بادوام باشید.” و یک تجارت قابل دوام پاندورا است. طبق آمارهای حسابداری منتشر شده توسط این برند، درآمد پاندورا در سال 2023 به 4.2 میلیارد دلار رسید که نسبت به 3.96 میلیارد دلار در سال گذشته افزایش یافته است. “ما برای کوتاه مدت اینجا نیستیم، نه.” تیرهای Gasco-Buisson.
پس دیگر چه باید کرد؟ به گفته گاسکو-بویسون، هنوز خیلی چیزها. «مصرف‌کنندگان، آنها حرکت می‌کنند. فرهنگ حرکت می کند، زیبایی شناسی حرکت می کند و ما باید به عنوان یک محصول مطلوب مرتبط باشیم.» با ورود به مناطق جغرافیایی جدید، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.”
مدیر ارشد بازاریابی پاندورا، مری کارمن گاسکو-بویسون، می‌گوید مهم است که نام تجاری … [+] را با نگاهی جدید به نمایش بگذاریم.
با حسن نیت از Pandora«و می دانید، ما همچنان به تقویت تجربه مشتری خود ادامه می دهیم. فروشگاه پاندورا بودن چگونه است و کمک به شما چگونه است.” برای Gasco-Buisson، خرده فروشی به وضوح یک جزء مهم در تضمین موقعیت پاندورا در بازار در مقیاس جهانی است. فروشگاه پرچمدار جدید پاندورا در کپنهاگ، به تازگی بازسازی شده و در سایه صورتی مرجانی خیره کننده است، فضایی دلپذیر دارد و به راحتی یکی از شلوغ ترین فروشگاه هایی است که من به آن رفته ام – مملو از مشتریان واقعی است که به دنبال خرید هستند، نه مغازه ویترینی. .
پایداری، کلمه ای است که توسط بسیاری از شرکت های بزرگ استفاده می شود، بخشی از فرهنگ داخلی پاندورا است. اوضاع سخت خواهد شد، بله، نقره [قیمت] افزایش خواهد یافت و ما همچنان به نقره بازیافت شده 100% ادامه خواهیم داد، حتی اگر گران تر باشد، زیرا این کاری است که ما انجام می دهیم. ما آن را کشف خواهیم کرد.»
“ما متوجه خواهیم شد” نگرش کلی است که من از Gasco-Buisson احساس می کنم، نگرشی که 100% می تواند با احساس مالکیت و مسئولیت پذیری عالی همراه باشد. و هنگامی که از گاسکو-بویسون پرسیده شد که در لیست کارهای بعدی او چه چیزی وجود دارد، گاسکو-بویسون دریغ نمی کند: “در تلاش برای تبدیل پاندورا به یک برند کامل جواهرات و انتخابی مناسب برای کسانی که به دنبال جواهرات منحصر به فرد و معنی دار هستند.”
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Angela LeiFollowingAngela Lei یک نویسنده ساکن لندن است که علاقه زیادی به مد، زیبایی، سلامتی و سفر دارد و با شخصیت‌های کلیدی این صنعت از جمله ورا وانگ، تامارا ملون و بلا حدید مصاحبه کرده است. لی دارای مدرک دکترا در اقتصاد از دانشکده اقتصاد لندن است و @Fette.world را تأسیس کرده است که یک برند مطبوعاتی پایدار در زمینه ناخن است. لی را برای همه چیزهای شیک دنبال کنید زیرا او استعدادهای جدیدی را از سراسر جهان کشف می کند @AngelaXLei.”>

توسط spideh