تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان
هر ماه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران طبق جدول زمانبندی شده و از روی حروف الفبا پرداخت می شد. دو ماهه حقوق ها با تاخیر پرداخت می شود و از همسان سازی و باقی مانده مابه التفاوت حقوق خبری نیست!
علیرضا اعظمی – اسلامشهر


رفع سد معبر در خیابان شکوفه
برخی کاسبان به ویژه فلافل و ساندویچ فروشان خیابان شکوفه با چیدن میز و صندلی در حاشیه خیابان مشکلات فراوانی به همراه داشت، خوشبختانه ۲۶ شهریور به دستور شهردار ناحیه یک منطقه۱۴، عوامل سد معبر به خیابان شکوفه مراجعه و نسبت به رفع سدمعبر و بازگشایی سواره رو خیابان اقدام کردند که جای قدردانی دارد.
میثم صراف


معایب پارک ارم
مراجعان شهر بازی پارک ارم باید با پرداخت ۲۰ هزار تومان بابت کارت پرداخت کنند و برای هر وسیله بازی کارت ها را شارژ کنند، اما پس از استفاده حق بازگرداندن آن را ندارند و در مراجعات بعدی البته تا آخر سال جاری همان را شارژ و استفاده کنند. در حالی که لازم است مراجعان حق انتخاب داشته باشند و بتوانند کارت ها را به گیشه های فروش و شارژ کارت ها مراجعه و آن را تحویل دهند ۲۰ هزار تومان شان را دریافت کنند. به دلیل این که ترافیک سنگین خیابان ها و ازدحام بیش از حد صف های مقابل وسایل بازی باعث می شود فرصت حضور برای دفعات بعدی را نداشته باشند و این گونه تصمیم گیری ها، اجحاف آشکار به خانواده هاست. مساله دیگر این که غرفه های فست فود و غذاخوری ها برای شستشوی دست ها، دستشویی ندارند و بهداشت فردی رعایت نمی شود. از مدیر شهر بازی انتظار داریم نسبت به رفع معایب محل یادشده اقدام کنند.
عرفان – تهران

source

توسط spideh.ir