به گزارش شبکه شرق، یک شهروند اسرائیلی به اتهام همکاری با برنامه ایران برای ترور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، «یواف گالانت» وزیر دفاع و دیگر مقامات اسرائیل بازداشت شد.

سازمان شاباک (سازمان امنیت داخلی اسرائیل) امروز «پنج‌شنبه، ۲۹ شهریور ۱۴۰۳»، مدعی شد که «ایران برای ترور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «یواف گالانت» وزیر دفاع و دیگر مقامات اسرائیل، برنامه‌ریزی کرده است.»

شاباک همچنین از دستگیری یک شهروند اسرائیلی به اتهام همکاری با این برنامه خبر داد.

شاباک ادعا کرد: «در ماه آگوست گذشته (تیرماه و مردادماه)، یک شهروند اسرائیلی را که با سرویس‌های اطلاعاتی ایران تماس‌هایی گرفته بود، دستگیر کردیم. شهروند اسرائیلی بازداشت شده، یک فعال اقتصادی و بازرگان است که به هنگام حضور در ترکیه، با طرف‌های ایرانی، روابطی را ایجاد کرده بود. شهروند اسرائیلی از طریق مرز ترکیه، وارد خاک ایران شد و با سازمان های اطلاعاتی ایران دیدار داشت.»

بازداشت یک اسرائیلی به اتهام همکاری با ایران برای ترور «بنیامین نتانیاهو» و حذف سران و مقامات اسرائیل

رسانه‌های اسرائیلی با انتشار تصاویری اعلام کردند که نهادهای امنیتی اسرائیل، فردی را به اتهام همکاری با ایران برای ترور «بنیامین نتانیاهو» و حذف سران و مقامات اسرائیل بازداشت کرده‌اند.

ترور بنیامین نتانیاهو توسط ایران

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از آژانس امنیت داخلی اسرائیل (شین‌بت) اعلام کردند که نیروهای امنیتی اسرائیلی، فردی را در اسرائیل، به اتهام همکاری با ایران برای ترور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یواو گالانت» وزیر جنگ و رئیس سازمان امنیت داخلی اسرائیل (شین‌بت) بازداشت کرده‌اند.

بنابر گزارش «تایمز اسرائیل» پلیس اسرائیل و شین‌بت، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که نیروهای امنیتی، ماه گذشته، یک اسرائیلی را که با نهادهای اطلاعاتی ایران در ارتباط بوده، بازداشت کرده‌اند.

فرد بازداشت‌شده، یک تاجر اسرائیلی است که در زمان حضور در ترکیه، با طرف‌های ایرانی در ارتباط بوده است.

ترور بنیامین نتانیاهو توسط ایران

در این بیانیه ادعا شده است که فرد بازداشت‌شده، از طریق ترکیه وارد ایران شده و با مسئولان اطلاعاتی ایران، دیدار کرده است.

اولین تصاویر از فرد متهم به همکاری با ایران برای ترور بنیامین نتانیاهو 

اولین تصاویر از فرد متهم به همکاری با ایران برای ترور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، «یواف گالانت» وزیر دفاع و دیگر مقامات اسرائیل، منتشر شد. 

این تصویر، دقایقی قبل، توسط رسانه‌های اسرائیلی منتشر شد.

ترور بنیامین نتانیاهو توسط ایران

شهروند اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران و مشارکت در برنامه‌ریزی مورد ادعای مقامات اسرائیل درباره ترور بنیامین نتانیاهو

ترور بنیامین نتانیاهو توسط ایران

ترور بنیامین نتانیاهو

source

توسط spideh.ir