حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح سکوت غربی‌ها در کشتار ده‌ها هزار انسان بی‌گناه از سوی رژیم صهیونیستی و میدان‌داری آمریکا از اقدامات اخیر این رژیم پرداخت و دراین باره عنوان کرد: مدعیان حقوق بشر، آزادی، دموکراسی و دفاع از کیان خود تنها به شعارهای فریبنده جهت تحریف افکارعمومی می‌پردازند و در عمل از هیچ‌یک از قوانین حقوق بشر بویی نبرده اند.
 به عقیده غربی‌ها انسان‌ها به دو دسته درجه یک و درجه دو تقسیم می‌گردند. آن‌ها انسان‌های درجه یک را خود و حامیان‌شان می‌دانند و به سایر افراد با چشم دیگری نگاه می‌کنند و آن‌ها را در زمره گروه دوم می‌پندارند. 
وی با بیان اینکه غربی‌ها‌ چشم خود‌ را به روی جنایات صهیونیست‌ها بسته‌اند، افزود: تفکرکشورهای غربی‌ها و صهیونیست‌ها این است که تنها خود برترند و جان سایر انسان‌ها ارزشی ندارد. به همین سبب است که همواره به کشتار می‌پردازند و چشم روی جنایات خود و صهیونیست‌ها می‌بندند. 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه خودبرتری و خود بزرگ‌بینی غربی‌ها تصریح کرد: غربی‌ها‌ نشان داده‌اند که توانایی تحلیل واقعیت جهان امروز را از دست داده‌اند چراکه نوع نگاه نادرستی دارند و همواره خود را برتر و سایر انسان‌ها را در گروه دوم می‌بینند. 
نماینده مردم تهران در‌مجلس دوازدهم ضمن بیان اینکه آمریکا‌ شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی است، همچنین خاطرنشان کرد: غربی‌ها و به ویژه آمریکایی‌ها امروز شریک جرم صهیونیست‌‌ها شده‌اند و به تجهیز و پشتیبانی مالی از آن‌ها می‌پر‌دازند. 
حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه عاملان جنایات و کشتار علیه مردمان بی دفاع سرانجام نابود خواهند شد، ادامه داد: غربی‌ها با تامین مالی صهیونیست‌ها شریک جنایات صهیونیست‌ها شده‌اند و در یکایک فتنه‌گری‌ها مشارکت دارند. غافل از آنکه سرانجام در خون انسان‌های بی گناهی که به موجب جنایات‌شان به شهادت رسیده‌اند، غرق خواهند شد. 
او در پایان این گفت‌وگو ضمن بیان اینکه وجدان غربی‌ها خفته است، یادآور شد: غربی‌ها تنها مدعیان حقوق بشرند و در شرایطی که رژیم صهیونیستی دست به کشتار مسلمانان می‌زدند، سکوت کرده‌اند. این سکوت به موجب وجدان خفته غربی‌هاست و امیدواریم این مدهوشی کنونی‌شان بیدار شوند.

نوشته مدعیان حقوق بشر شریک جنایات صهیونیست‌ها‌ هستند اولین بار در روزنامه رسالت. پدیدار شد.

source

توسط spideh.ir