به گزارش خبرگزاری مهر، قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب و مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر حوزه‌های شمال، جنوب و مرکزی کشور به جهت عملیات وعده صادق (۲) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات وحشیانه رژیم جعلی اسرائیل در پی شهادت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله-دبیرکل حزب الله لبنان، شهید نیلفروشان-مستشار سپاه و شهید هنیه-رییس دفتر سیاسی حماس به اراضی اشغالی فلسطین پیامی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد.

به نام خدای شهدا

إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُّبِینًا

خدا را سپاسگزاریم که چنین رهبر و فرمانده مقتدر و بزرگواری داریم؛ خداوند قادر متعال را شاکریم که چنین سپاه قدرتمند و توانمندی داریم.

بشارت باد بر شهید سید حسن نصرالله، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید هنیه، شهید طهرانی مقدم و همه شهدای گرانقدر مدافع حرم و جبهه مقاومت که شما در آسمان‌ها شاد هستید، همه مظلومان و آزادیخواهان و مسلمانان جهان هم مثل شما شاد هستند.

هرچند که یک چشم ما هنوز بخاطر شهادت شما عزیزان گریان است ولیکن با این حرکت جهادی و انقلابی سپاه و ارتش کشورمان دل ما شاد شد.

قدرت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و ناتوانی گنبد آهنین به همانند تار عنکبوت به همه ثابت شد که فقط تبلیغات رسانه‌ای بیش نبوده و نیست.

سپاهیان ایران دل همه مظلومان جهان را شاد کرد، رژیم کودک کش اسرائیل بداند که اگر سید نصرالله را شهید کرد امروز کل جبهه مقاومت سید نصرالله هستند و حزب الله همیشه زنده است.

ملت مسلمان در ایران، عراق، سوریه و یمن آماده اشاره فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) هستند تا به سمت لبنان و فلسطین سرازیر شوند و سربازان رژیم صهیونیستی اسرائیل را زیر پوتین و چکمه‌های قدرتمند جبهه مقاومت له کنند.

امیدواریم که آمریکا و اسرائیل بعد از این تنبیه فراموش نشدنی دست به غلط دیگری نزنند و منطقه را وارد جنگ ویرانگر نکنند؛ ایران خویشتنداری خویش را بارها به دنیا نشان داد.

نتانیاهو بداند که ادامه این فرایند چیزی نیست جز نابودی کامل رژیم جعلی اسرائیل؛ به فضل الهی بار دیگر از عملکرد وعده صادق ۲ سپاهیان ایران تشکر می‌کنیم.

اجرکم عندالله

source

توسط spideh.ir