به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در  ادامه مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال  ۳ دیدار امشب در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی ها، تیم پرسپولیس پذیرای تیم فوتبال چادر ملو در ورزشگاه تختی است و تیم استقلال هم به مصاف تیم هوادار می‌رود.  بعد از بازی‌های این هفته دوباره لیگ برتر به تعطیلات فیفا دی می‌رود.

پرسپولیس- چادرملو اردکان/ شنبه ساعت ۱۷

تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه تختی میزبان تیم فوتبال چادر ملو اردکان است. این ورزشگاه قدیمی  پس از مدت‌ها دوباره میزبان بازی سرخابی‌ها خواهد بود.

سرخپوشان پایتخت در دومین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا برابر تیم پاختاکور ازبکستان در ورزشگاه شهدای شهر قدس به تساوی رضایت دادند و آنها نتوانستند ۳ امتیاز باارزش را در بازی خانگی کسب کنند و در حسرت برد آسیایی باقی ماندند.

 شاگردان گاریدو با حمایت هواداران خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم چادر ملو را کسب کنند تا چهارمین برد متوالی خود را به دست آورند، اما آنها برابر تیم دونده و سختکوش کار سختی پیش رو دارند.

امید عالیشاه به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم پرسپولیس در این بازی نیست اما مرتضی پور علی گنجی ی بعد از چند هفته غیبت به شرایط بازی رسیده است.

در آن طرف، تیم چادر ملو اردکان با وجود اینکه امسال به لیگ برتر فوتبال آمده، اما نتایج خوبی گرفته است.  

شاگردان محمد اخباری هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان به برتری دست یافتند و با ۸ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم چادر ملو قصد دارد با  کسب امتیاز برابر پرسپولیس دست پر به شهر خود بازگردد تا همچنان به روند رو به رشد خود ادامه بدهد.

تیم چادر ملو در هر ۶ بازی خود گل زده،  اما ۸ گل دریافت کرده است. تقابل این تیم هجومی برابر مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ جذاب و دیدنی خواهد بود.

بازی امشب اولین مسابقه تاریخ بین این ۲ تیم است و باید دید کدامیک از این ۲ تیم می‌توانند برنده این دیدار شود.

استقلال خوزستان- سپاهان/ شنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال استقلال خوزستان هفته گذشته برابر تیم ملوان شکست خورد و با ۶ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

آبی پوشان اهوازی با حمایت هواداران خود قصد دارند برابر تیم سپاهان به برتری دست یابند تا باخت هفته قبل را جبران کنند و رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

در آن طرف، تیم سپاهان با شکست برابر تیم تراکتور صدرنشینی را در لیگ برتر فوتبال از دست داد، اما این تیم اصفهانی با برد پرگل مقابل تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا با روحیه مضاعف مسابقات لیگ برتر فوتبال  را ادامه می‌دهد.

اگر طلایی پوشان اصفهانی بتوانند ۳ امتیاز بازی برابر استقلال خوزستان را بگیرند در آن صورت به طور موقت به صدر جدول بازمی گردند.

این ۲ تیم تاکنون ۱۴ مرتبه در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته اند که ۸ برد سهم سپاهان، یک برد سهم استقلال خوزستان و ۵ بازی هم با تساوی به بپایان رسیده است. تنها برد آبی پوشان اهوازی به ۶ سال قبل برمی گردد.

جدال مورایس و بوژوویچ مربیان خارجی لیگ برتر فوتبال در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

هوادار- استقلال / شنبه ساعت ۲۰

تیم‌های فوتبال هوادار و استقلال امشب در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم هوادار در وضعیت بحرانی به سر می‌برد و این تیم با ۳ تساوی و ۳ شکست و کسب ۳ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته است.

شاگردان مهدی رحمتی تاکنون رنگ برد را در لیگ برتر ندیده اند و آنها به دنبال ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم استقلال هستند تا اولین پیروزی خود را به دست آورند، اما کار سختی جلوی آبی پوشان دارند.

در آن طرف، تیم استقلال بعد از  ۲ باخت در دربی پایتخت و برابر تیم السد قطر در لیگ نخبگان آسیا دچار تغییر و تحولات در کادر فنی اش شد و  با استعفای جواد نکونام موافقت شد و سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت.

مدیران باشگاه استقلال به دنبال بررسی گزینه‌های خارجی هستند تا بعد از توافق نهایی، مربی خارجی را جایگزین سهراب بختیاری زاده کنند.

نکته جالب توجه این است که سهراب بختیاری زاده  در قامت سرمربی هیچ گاه بردی در لیگ برتر کسب نکرده است. او ۱۲ بازی هدایت تیم‌های شهر خودرو و صنعت نفت را در لیگ برتر برعهده داشته که حاصل آن ۶ تساوی و ۶ شکست بوده است. به هر حال باید دید بختیاری زاده می‌تواند همراه با تیم استقلال اولین برد خود را به عنوان سرمربی کسب کند یا نه!

روزبه چشمی به علت مصدومیت یک ماه دور از میادین است و او قادر به همراه آبی پوشان پایتخت در این بازی نیست، اما مهرداد محمدی محرومیتش به پایان رسیده و می‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

این ۲ تیم تاکنون ۶ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که آبی پوشان در هر ۶ بازی برنده شدند و تیم هوادار حتی نتوانسته یک امتیاز هم برابر استقلال کسب کند.

تقابل سهراب بختیاری زاده و سید مهدی رحمتی مربیان استقلالی به جذابیت این بازی می‌افزاید.

برنامه بازی های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال 

یکشنبه ۱۵ مهر

تراکتورتبریز – فولاد خوزستان- ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز

source

توسط spideh.ir