وی با اشاره به اینکه غرش موشک‌های سپاه قهرمان قلب اسرائیل را نشانه رفت، افزود: اجازه نمی‌دهیم دشمن هر ظلمی که می‌خواهد انجام بدهد و ما ساکت بنشینیم.

علیدادی سلیمانی گفت: امروز ایران اسلامی به یک اقتدار نظامی رسیده و خداوند راه را بر روی مجاهدان مخلص خود باز کرد.

امام جمعه کرمان، با بیان اینکه ما اجازه نمی‌دهیم که دشمن هر ظلمی می‌خواهد انجام بدهد و ما ساکت بنشینیم، افزود: امروز وجود موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی، آرامش غزه و لبنان را به‌دنبال دارد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی تصریح کرد: امروز حزب‌الله به سپاهی مقتدر تبدیل شده که به اشغالگری رژیم صهیونیستی پایان می‌دهد.

وی افزود: شهید سیدحسن نصرالله افتخاری برای اسلام و آینده بشریت است و درود خدا بر او و حاج قاسم سلیمانی که امروز باعث عزت اسلام هستند.

علیدادی سلیمانی، با بیان اینکه دشمن شخصیت‌های بزرگی از ما را ترور و شهید کرده است گفت: مردم ایران سختی‌های زیادی را متحمل شدند و هر روز شاهد ناامنی‌های و تجاوز بی‌رحمانه صدام ملعون با تمام قوا و تجهیزات به کشور بودند.

وی با اشاره به اینکه دفاع از ارزش‌های اسلامی و دینی و دفاع از مظلوم هدف جهاد اسلامی است افزود: در جهاد اسلامی حرفی از کشورگشایی و قدرت‌طلبی نیست و جهاد برای آن است که اشرار و مفسدان عالم را سر جای خود بنشاند.

source

توسط spideh.ir