شیراز از شهرهای اصیل و تاریخی ایران است که با سفر به آن می‌توانید خاطراتی فراموش‌نشدنی را در ذهن خود ثبت‌ کنید. یکی از دغدغه‌های اصلی گردشگران برای سفر به این شهر تاریخی، پیدا کردن هتلی با قیمت مناسب جهت اقامت در طول سفر است. اسنپ تریپ با فراهم کردن زمینه‌ای برای پرداخت اقساطی هزینه رزرو هتل‌های لوکس یا ارزان ‌قیمت شیراز سبب شده تا شما بتوانید سفری بدون دغدغه مالی به شهر شیراز را تجربه کنید. البته برای رزرو اقساطی هتل های شیراز برای سفرهای آتی باید با شرایط و قوانین آن آشنا شوید. اقساط به‌صورت 4ماهه قابل‌پرداخت هستند و شما برای استفاده از این شرایط نیاز است که اپلیکیشن اسنپ تریپ را نصب کرده و سرویس اعتباری خود را فعال کنید.

رزرو هتل های ارزان قیمت تا لوکس شیراز به صورت اقساطی

اسنپ تریپ یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای دریافت خدمات مختلف چون رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما و اتوبوس و… است. در صفحه مربوط به هتل‌های شیراز می‌توانید لیست هتل‌های لوکس یا ارزان ‌قیمت این شهر تاریخی را مشاهده کنید و هرکدام از هتل های شیراز را که برای سفر خود انتخاب کردید را به‌صورت اقساطی برای تاریخ موردنظر رزرو نمایید.

اسنپ تریپ با ارائه شرایط اقساطی پرداخت هزینه هتل‌ها، زمینه‌ای را فراهم کرده تا شما بتوانید هتل‌های 5 ‌ستاره شهر شیراز را که قیمت بالایی دارند به‌صورت اقساطی رزرو نمایید. البته می‌توانید از این شرایط ویژه برای رزرو هتل‌های سه ستاره این شهر چون هتل پارک شیراز که امکانات مناسب و قیمت اقتصادی‌ دارند نیز استفاده نمایید. اگر به دنبال تجربه سفری ارزان به شیراز هستید این فرصت را از دست ندهید.

نحوه استفاده از سرویس اعتباری برای استفاده از شرایط اقساطی

شما برای رزرو هتل به‌صورت اقساطی نیاز به فعال‌سازی سرویس اعتباری خود خواهید داشت. سرویس‌هایBUY NOW PLAY LATE سالیان سال است که مورداستفاده قرار گرفته‌اند. در اسنپ تریپ نیز می‌توانید با این سیستم از تمامی خدمات مجموعه استفاده کنید. تمامی خدمات اسنپ تریپ از طریق سرویس اعتباری قابل‌استفاده هستند؛ اما برای فعال‌سازی این سرویس باید اپلیکیشن مربوطه را در موبایل خود نصب کنید. برای اینکه بتوانید از اعتبار حساب خود برای رزرو هتل های شیراز استفاده کنید، باید سرویس اسنپ‌ تریپ را فعال سازید. در ابتدا اپلیکیشن اسنپ را نصب کنید و به snapptrip بروید، مراحل ثبت‌نام را طی نمایید. پس از وارد کردن مشخصات و اطلاعات خود وارد برنامه خواهید شد. در قسمت سرویس اعتباری می‌توانید اعتبار خود را فعال کرده و شارژ نمایید.

اسنپ تریپ

مراحل رزرو اقساطی هتل های شیراز در اپلیکیشن اسنپ تریپ

مهم‌ترین مرحله برای رزرو اقساطی هتل‌های شیراز، نصب نرم‌افزار اسنپ‌پی و فعال‌سازی سرویس اعتباری است. پس از اتمام این امور، می‌توانید لیست هتل های شیراز را مشاهده کنید و پس از انتخاب هتل، گزینه رزرو اقساطی را انتخاب نمایید. این گزینه هنگام پرداخت هزینه هتل برای شما فعال خواهد شد. توجه نمایید که برای رزرو هتل های شیراز نیازی به پرداخت هزینه بالا ندارید؛ بنابراین تنها با پرداخت هزینه بسیار کم به عنوان پیش‌پرداخت می‌توانید از این خدمات ویژه مجموعه استفاده کنید و هتل دلخواه خود را با هر رنج قیمت برای سفر خود رزرو نمایید.

البته باید بدانید که سرویس اعتباری و شرایط اقساطی تنها شامل رزرو هتل‌های داخلی نیست؛ بلکه شما می‌توانید از این شرایط ویژه جهت خرید بلیط قطار، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، رزرو هتل‌های خارجی و… نیز استفاده کنید. برای رزرو قسطی هتل های شیراز باید مراحل زیر را طی نمایید:

  1. وارد اپلیکیشن اسنپ تریپ شوید.
  2. شهر موردنظر خود را برای مشاهده لیست هتل‌های آن انتخاب کنید.
  3. تاریخ سفر را در فیلد مربوطه تعیین نمایید.
  4. روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید تا لیست هتل های شیراز برای شما نمایش داده شوند.
  5. برای دست‌یابی به هتل دلخواه خود می‌توانید از فیلدهای سمت راست صفحه چون ارزان‌ترین هتل، گران‌ترین هتل، محدوده قیمت، بیشترین تخفیفات، امکانات هتل، امتیاز هتل و… استفاده کنید تا هتل‌هایی متناسب با انتخاب‌های شما برای‌تان نمایش داده شوند.
  6. پس از انتخاب هتل، باید اطلاعات هویتی خود را به‌صورت کامل وارد نمایید.
  7. در نهایت وارد صفحه پرداخت هزینه‌ هتل خواهید شد که در این مرحله می‌توانید با انتخاب گزینه رزرو اقساطی، از این شرایط ویژه اسنپ تریپ بهره‌مند شوید.
  8. در این مرحله کافیست مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت در قسمت هزینه‌ها پرداخت کنید و هتل را برای سفر خود رزرو نمایید.

رزرو هتل اسنپ تریپ

شرایط پرداخت اقساط برای رزرو قسطی هتل های شیراز

مبلغ اقساط با توجه به اعتبار شما تعیین می‌شوند و شما می‌توانید اقساط رزرو هتل را در چهار قسط پرداخت کنید. هنگام رزرو هتل های شیراز نیز تنها نیاز به پرداخت هزینه‌ای به عنوان پیش‌پرداخت خواهید داشت. با ورود به اپلیکیشن اسنپ تریپ می‌توانید قوانین مربوط به شرایط اقساطی رزرو هتل‌ها را مطالعه کنید. همچنین برای کسب مشاوره رایگان می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

مزایای رزرو اقساطی هتل های شیراز

امروزه افزایش هزینه‌های مختلف چون قیمت هتل‌های لوکس و پنج‌ستاره و… سبب شده تا بسیاری از افراد به دلیل کمبود توان مالی قادر به سفر و رزرو هتل نباشند. با استفاده از شرایط اقساطی اسنپ تریپ جهت رزرو هتل می‌توانید با هزینه بسیار اندک هتلی را در شهر شیراز رزرو نمایید. همچنین این فرصت طلایی برای گردشگران است تا بتوانند سفری ارزان و کاملاً اقساطی را به شهر تاریخی شیراز تجربه کنند؛ زیرا می‌توانند علاوه‌بر پرداخت اقساطی هزینه هتل های شیراز، هزینه‌های خرید بلیط اتوبوس یا هواپیما را نیز به‌صورت قسطی پرداخت کنند. با این کار می‌توانید سفری کاملاً اقساطی را به شیراز تجربه کنید و دیگر نگران هزینه‌های بالای سفر نباشید. همچنین با این کار می‌توانید بودجه بیشتری را خرج سفر خود کرده و در این شهر به گشت‌وگذار بپردازید.

snapptrip

سخن پایانی

شرایط اقساطی برای پرداخت هزینه هتل‌ها از مزیت‌های اسنپ تریپ برای تجربه سفری ارزان به شهرهای تاریخی ایران چون شیراز است. درصورتی‌که سرویس اعتباری خود را در اپلیکیشن اسنپ تریپ فعال کرده باشید، می‌توانید با انتخاب گزینه پرداخت اقساطی، هتل دلخواه خود را با پرداخت هزینه بسیار کم برای سفرهای آتی خود رزرو نمایید. خرید بلیط برای سفرهای زمینی و هوایی یا رزرو هتل‌های خارجی نیز به‌صورت اقساطی برای مسافران امکان‌پذیر است. شما با این خدمات ویژه اسنپ تریپ می‌توانید هتل‌تان را در هر کجای ایران به‌صورت کاملاً آنلاین و تنها با طی مراحل بسیار ساده، رزرو نمایید. اگر برای استفاده از شرایط اقساطی اسنپ تریپ جهت رزرو هتل های شیراز با مشکل مواجه شدید، کارشناسان مجموعه به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی به شما هستند.

source

توسط spideh.ir