چه کالاهایی را می‌توان در دبی ارزان‌تر خرید؟

دبی مال

دبی یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در جهان است که به خوبی از منابع مختلف خود برای جذب این میزان توریست استفاده کرده است. قطعا در این شهر لوکس، کالاهایی با کیفیت بالا به فروش می‌رسد که برخی از آن‌ها با قیمت مناسبی که دارند یک گزینه ایده‌آل برای خرید هستند. در ادامه ۷ مورد از این کالاهای ارزان را معرفی کرده‌ایم.

ادویه بخرید

در خرید از دبی، ادویه‌های عربی حرف اول را می‌زنند. این ادویه‌های مرغوب عطر و طعم بی‌نظیری دارند و با ارزان‌ترین قیمت ممکن به فروش می‌رسند. این ادویه‌ها که اغلب زعفران، دارچین، فلفل، زیره، سماق، هل و… هستند علاوه برکیفیت، ماندگاری بالایی نیز دارند و شما می‌توانید ادویه مورد استفاده یک سال خود را به صورت عمده با قیمتی ارزان خریداری نمایید. جالب است بدانید که عمده متقاضیان ادویه در دبی، گردشگران اروپایی هستند و زیره سبز به یکی از محبوب‌ترین ادویه‌ها در بین آن‌ها تبدیل شده است.

قهوه و شکلات تهیه کنید

قهوه و شکلات به دو کالای جدایی ناپذیر دبی تبدیل شده‌اند. دبی به دلیل مصرف بالای قهوه‌ای که دارد، صاحب مرغوب‌ترین قهوه‌های جهان است. به همین دلیل شما می‌توانید بهترین نوع قهوه را با قیمتی باورنکردنی در این شهر بخرید. شکلات شیر شتر دبی نیز به دلیل طعم متفاوت و خوشمزه‌ای که دارد گزینه مناسب دیگری است که با قیمتی ارزان و در اشکال گوناگون در سطح شهر به فروش می‌رسد. البته، استانبول نیز یکی دیگر از شهرهای مدعی در فروش قهوه با کیفیت است؛ شما می‌توانید با خرید از آمازون ترکیه، قیمت و کیفیت قهوه در دبی و استانبول را مقایسه کنید.

عطر و ادکلن را فراموش نکنید

دبی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن اورجینال شناخته شده است. جالب است بدانید که عطر و ادکلن در کشور امارات به طور خالص از گیاهان طبیعی تولید می‌شود و هیچ الکلی ندارد. این عطرهای خوشبو و ماندگار قیمت ارزانی نیز دارند. اگر قصد خرید عمده از عطرهای خوشبوی دبی را دارید، می‌توانید با فروش آن‌ها در ایران سود خوبی داشته باشید. البته که دبی به به شیشه‌های عطر و ادکلن لوکس و زیبا نیز معروف است که در مقایسه با سایر کشورها قیمت مناسب‌تری دارند.

خرید لوازم یدکی خودرو پیشنهاد می‌شود

لوازم یدکی خودرو در دبی قیمت ارزان‌تری در مقایسه با ایران دارد. پس اگر نیاز به تعویض قطعات خودروی خود دارید و یا در این حوزه فعالیت می‌کنید، بی شک خرید لوازم یدکی خودرو یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های سفر شما خواهد بود. البته در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو، می‌بایست از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا از اصل بودن کالا مطمئن شوید.

وسایل الکتریکی بخرید

دبی به دلیل داشتن نمایندگی‌های معتبر برندهای مختلف، گزینه مناسبی برای خرید وسایل الکتریکی مانند، گوشی، تبلت و لپ تاپ با قیمت واقعی آن‌ها است. البته لوازم جانبی آن‌ها نیز قیمت مناسبی دارند و در زمان‌های مشخص شامل تخفیف‌های خوبی می‌شوند که یک شرایط خرید ایده‌آل را ایجاد می‌کند.

خرید پوشاک ارزان را تجربه کنید

دبی سرزمینی است که در آن انواع پوشاک، از جمله لباس‌های به روز برندهای مشهور جهانی و لباس‌های تولید شده توسط افراد بومی دیده می‌شود. خرید لباس ارزان در دبی دور از انتظار نیست اما در تاریخ ۲۶ دسامبر تا ۲۸ ژانویه که بزرگ‌ترین جشنواره خرید و تخفیف دبی است، این قیمت‌ها به پایین‌ترین حد خود می‌رسند و حتی با ۹۵ درصد تخفیف نیز فروش می‌روند. این جشنواره یک فستیوال خرید بسیار پرطرفدار است که موج عظیمی از گردشگران را نیز به خود جذب می‌کند. البته که این جشنواره تخفیف تنها به لباس محدود نمی‌شود و این تخفیف‌ها برای انواع کالاها مثل، طلا و جواهرات و کالاهای لوکس نیز اعمال می‌شوند.

طلا را ارزان‌تر بخرید

دولت دبی بر روی خلوص طلایی که در این شهر به فروش می‌رسد نظارت جدی دارد و تمام طلاهای این شهر از بالاترین خلوص ممکن برخوردارند. علاوه بر آن، بر روی قیمت طلا در دبی نظارتی جدی وجود دارد، به همین دلیل طلای دبی در مقایسه با دیگر کشورها از جمله ایران، ارزان‌تر است. اگر به دنبال سود هستید، می‌توانید طلای بدون کارمزد از دبی بخرید و با قیمتی بالاتر در ایران بفروشید. البته که طلا و جواهرات دبی از ظرافت و زیبایی بسیار بالایی برخوردار هستند که می‌توانید جهت استفاده شخصی نیز آن‌ها را بخرید.

معرفی مراکز خرید ارزان در دبی

پاساژ دبی

در دبی تعداد زیادی مراکز خرید لوکس وجود دارد که انتخاب را برای تجربه‌ی یک خرید ارزان سخت می‌کند، اما جای نگرانی وجود ندارد زیرا در ادامه مراکز خرید ارزان دبی را معرفی کرده‌ایم تا با خیال راحت به خرید کالای مورد نظر خود بپردازید و سفری لذت بخش را تجربه نمایید.

مرکز خرید دراگون مارت (The Dragon Mart)

این مرکز خرید در جاده الاویر قرار دارد و بزرگترین مرکز خرید چینی، خارج از کشور چین است. کالاهای موجود در این مرکز خرید بزرگ به دلیل کیفیت پایین‌تری که دارند بسیار ارزان هستند، اما با این حال کیفیت پوشاک موجود در این مرکز خرید، به مراتب بهتر و نفیس‌تر از فروشگاه‌های متوسطی مانند (H&M) و (Matalan) است. در مرکز خرید دراگون مارت انواع کالاهای مختلف به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید
آنلاین از چین را دارید، این مرکز خرید می‌تواند شما را با واقعیت کیفیت اجناس چینی آشنا کند.

وافی مال (Wafi Mall)

وافی مال یک مرکز خرید بزرگ در مجموعه مصری وافی سیتی دبی است. در این مرکز خرید ارزان، بیش از ۳۰۰ فروشگاه وجود دارد که کالاهای برندهای معروف و حتی برندهای محلی متفرقه را نیز به فروش می‌رسانند.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره (City Centre Deira)

مرکز خرید سیتی سنتر دیره یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید شهر دبی است که در پورت سعید واقع شده است. این مرکز خرید پوشاک، ساعت، لوازم الکتریکی و انواع سوغاتی دبی را در ارزان‌ترین حالت ممکن به فروش می‌رساند.

از فرودگاه دبی چی بخریم؟

فرودگاه دبی یکی از زیباترین فرودگاه‌های جهان است که انواع محصولات مختلف اورجینال در آن به فروش می‌رسد. در این فرودگاه کالاهایی مثل شکلات، عطر و ادکلن و… با قیمت بالاتری به نسبت فروشگاه‌های داخل شهر به فروش می‌رسند. از این رو بهتر است خریدهای خود را در مراکز خرید و بازارهای داخل شهر انجام دهید.

آیا خرید از دبی نیاز به پرداخت گمرک دارد؟

شما می‌توانید از خرید بدون پرداخت مالیات و گمرک در دبی لذت ببرید؛ البته تنها در صورتی که خرید شما برای مصرف شخصی باشد و خریدی عمده از یک کالای مشخص نداشته باشید. دبی به دلیل نگرفتن گمرک مشهور شده است و به همین دلیل اغلب گردشگران این شهر به خرید وسایل مختلف ترغیب می‌شوند و مراکز و بازارهای خرید آن به هیچ وجه خالی نمی‌شوند.

source

توسط spideh.ir