جبهه مقاومت در هماهنگ‌ترین وضعیت و بهترین شرایط قرار دارد

دکتری تخصصی علوم سیاسی گفت: جبهه مقاومت اعم از حماس، حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و حشد الشعبی عراق در هماهنگ‌ترین وضعیت و بهترین شرایط خویش به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار آنا، محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دکتری تخصصی علوم سیاسی در جمع هیئت رئیسه این دانشگاه اظهار کرد: جبهه مقاومت اعم از حماس، حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و حشد الشعبی عراق امروزه در هماهنگ‌ترین وضعیت و بهترین شرایط خویش به سر می‌برد. اسرائیل ۱۲ ماه در جنگ فرسایشی و باتلاق غزه و لبنان گرفتار شده و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رخدادی برای تحقق صلح در این مخمصه محقق نمی‌شود.

وی قدرت جبهه مقاومت را در عرصه میدان بسیار چشمگیر برشمرد و افزود: هرچند در راه نجات قدس شهدای بزرگی را از دست داده‌ایم؛ اما موفقیت و شرایط بسیار مناسبی را کسب کردیم؛ زیرا موفقیت اسلام با شهادت عجین بوده در نگاه اسلامی و تشیع بر سر شهادت رقابت صورت می‌گیرد و همین تأسی به فرهنگ شهادت موجب پیروزی جبهه مقاومت و حماس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بیان کرد: در مجموع عملکرد یک سال اخیر جبهه مقاومت در میدان واقعی چشمگیر بوده؛ اما دشمن در فضای مجازی به دنبال برعکس جلوه دادن حقایق و شکست‌های متعدد خود است؛ می‌خواهد خود را پیروز نشان دهد در حالی که عملیات وعده صادق دو نشان از توخالی بودن ادعای‌های این رژیم بود و شکست هیمنه پوشالی این رژیم و حامیانش در این عملیات بر همگان ثابت شد. 

دکتری تخصصی علوم سیاسی وظیفه دانشگاهیان در این باره را اطلاع‌رسانی به استادان و دانشجویان دانست و گفت: امیدبخشی که مهم‌ترین موضوع مورد تأکید رهبری معظم انقلاب در سخنان اخیرشان است در مقابل پمپاژ رسانه‌های غرب قرار دارد که به ناامیدی و ناتوانی جمهوری اسلامی ایران می‌دمند.

وی عنصر رهبری را بزرگ‌ترین برگ برنده جبهه اسلام و جبهه مقاومت برشمرد و مطرح کرد: همین عنصر رهبری باعث ترس و وحشت جهان غرب و صهیونیست‌ها شده؛ جنگ فرسایشی اسرائیل موجب تزلزل در جامعه اسرائیل شده و نتیجه آن خواه‌ناخواه به فروپاشی نظام صهیونیستی در آن سرزمین منجر خواهد شد. در بلندمدت نظام سیاسی جهان و دوقطبی حاکم بر آن برهم ریخته و جایگاه کشور‌هایی همانند جمهوری اسلامی ایران با ایجاد نظام چندقطبی جهانی در حال ایجاد و پذیرش توسط سیاست‌مداران جهان است.

به گزارش آنا، در این نشست به پیشنهاد رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شیراز مقرر شد برای گرامیداشت نام و یاد شهید گرانقدر مقاومت سید حسن نصرالله یکی از اماکن متناسب دانشگاه به نام آن شهید بزرگوار نامگذاری شود.

source

توسط spideh.ir