جذب دانشجو و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای با ظرفیت‌ اعضای هیئت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت گفت: اگر به ظرفیت‌ اعضای هیئت علمی توجه کنیم می‌توان در اخذ رشته، جذب دانشجو و درآمد‌های غیرشهریه گام‌های بلندی برداشت.

به گزارش خبرنگار آنا، حمیدرضا صدیق‌نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت در نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی با تأکید بر لزوم کیفیت‌بخشی به آموزش و توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی، اظهار کرد: نقش استادان و اعضای هیئت علمی در پیشبرد اهداف دانشگاه و جامعه حساس و حیاتی است اگر به ظرفیت‌ها اعضای هیئت علمی توجه کنیم می‌توان در اخذ رشته و جذب دانشجو و همچنین درآمد‌های غیرشهریه گام‌های بلندی برداشت که دانشگاه را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهد.

علی سمیع‌زاده معاون علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت نیز با تبیین سیاست‌های دانشگاه در برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اعضای هیئت علمی و استادان دانشگاه نقش بسیار مهم و کلیدی در پیشبرد اهداف این واحد آموزشی و ارتقای آن دارند.

به گزارش آنا، در ادامه هر یک از استادان به بیان نظر و دیدگاه‌های خود درباره اقدامات صورت گرفته پرداختند، انتقاد و پیشنهاد‌های خود را درباره این اقدامات بیان و راهکار‌های خود را در رابطه با برنامه‌های آینده دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کردند.

source

توسط spideh.ir