گروه بین الملل جهان نیوز: اخیراً حزب‌الله لبنان ویدئوی جدیدی از سرزمین‌های اشغالی را که توسط پهپاد اطلاعاتی فیلمبرداری شده است منتشر کرد. در این ویدئو که تحت عنوان هدهد منتشر شده است، پایگاه‌ها، مقرهای نظامی و تأسیسات حیاتی رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «حیفا» و «کرمل» به نمایش درآمده است.

 

چند نکته در این زمینه بخوانید:

 

یک:
وقتی حزب الله به فناوری پهپاد رادارگریز رسیده است، بنابراین، صهیونیست ها باید از ترس پهپادهای بمب افکن حزب الله به خود بلرزند و احتمال هر اتفاقی را بدهند.

دو: پیش از این، موشک های ایران و نیروهای مقاومت ثابت کرد که گنبد به اصلاح آهنین، در واقع، گنبد پلاستیکی و آبکشی است. یک بار دیگر، حزب الله با پهپاد اطلاعاتی، طومار سامانه ها و رادارهای صهیونیست ها را در هم پیچید.

سه: بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان، پهپاد هدهد پس از تصویربرداری از این مناطق اشغالی صحیح و سالم به لبنان بازگشته است. گذر از رادار و سامانه های رژیم پر مدعای صهیونیستی، به تنهایی یک دستاورد است؛ اینکه این پهپاد به صورت سالم به مبدأ برمی‌گردد هم خودش دستاورد دیگری است.

چهار: رژیم صهیونیستی با ترور فرماندهان حزب الله به دنبال این است که حزب الله را نابود کند و در ساز و کار تصمیم گیری و هدایت آن، اختلال ایجاد کند. اما شاهد هستیم حملات موشکی و نوع عملیات حزب الله در روزهای اخیر و سردرگمی‌ای که برای صهیونیست ها به وجود آمده، در نوع خود بی نظیر است. در همین راستا، ضربه اطلاعاتی بزرگ هدهد نیز رونمایی جدید نیروهای مقاومت است.

 

پنج: نکته جالب توجه تصاویر منتشر شده، علاوه بر اشراف و دقتی که در آن مشاهده می شود، وضوح بالای آن است.

شش: در عرصه موشکی، حزب الله لبنان پیشرفت های قابل توجهی پیدا کرده است و موشک های حزب الله با رد شدن از رادارها و سامانه های صهیونیست ها در حال شخم زدن سرزمین های اشغالی هستند. در نبرد زمینی نیز هم اکنون آبروی رژیم صهیونیستی رفته است و به طور کلی، حزب الله سال های طولانی است که اثبات کرده در نبرد زمینی، قاطعانه جلوی تجاوز می ایستد. با در نظر داشتن این موارد، انتشار تصاویر هدهد نشان داد که ما با حزب اللهی روبرو هستیم که از جهات مختلف، قدرتمند شده است و تک بعدی رشد نکرده است.

هفت: عملیات این پهپاد و تصاویری که منتشر شد، در حقیقت، یک جنگ روانی بزرگ برای صهیونیست ها رقم می زند. آنها پیش خود گمان می کردند که حزب الله، تضعیف شده است. بر همین اساس، محاسبات آنها به هم خورده است و سردرگم هستند.

هشت: این نوع اقدامات، یاد کلام تاریخی شهید نصرالله را زنده می کند. پرچمدار مقاومت، سال ها پیش و در زمانی که عده ای، از رژیم صهیونیستی به نوعی یک افسانه ساخته بودند و حزب الله لبنان نیز قدرت، فناوری و امکانات امروز را نداشت، گفته بود: «واللهِ هی أوهَنُ مِن بَیتِ العَنکَبوت»؛ یعنی به خدا قسم که رژیم صهیونیستی، از خانه عنکبوت هم سست تر است. این جمله براساس نگاه توحیدی سید مقاومت بیان شد و سخن عادی نبود. امروز یک بار دیگر پی بردیم که آن نگاه توحیدی و قرآنی چقدر به حقیقت نزدیک است.

source

توسط spideh.ir