حجت‌الاسلام محمد یوسلیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هدف برگزاری جلسه‌ای به میزبانی مجمع روحانیون منطقه ۱۰ شهرداری با حضور شهردار اصفهان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه که با حضور سیدامیر سامع نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان و سرهنگ نصر فرمانده ناحیه امام صادق (ع) برگزار شد. تجلیل از «محمد صیرفی‌نژاد» مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان و تیم معاونت فرهنگی و اجتماعی این منطقه به‌دلیل تعامل با مجمع روحانیون و نیروهای فرهنگی و ارزشی منطقه و انجام فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای بود که از زمان آغاز کار مدیر منطقه انجام شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین این فعالیت‌ها، برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۱۱۰ شهید منطقه ۱۰ بود که با همکاری مجمع روحانیون برگزار شد و سخنرانان آن نیز سردار غلامرضا سلیمانی و سردار مجتبی فدا بودند.

رویکرد فرهنگی منطقه ۱۰ اصفهان ستودنی است

دبیر مجمع روحانیون منطقه ۱۰ اصفهان خاطرنشان کرد: در این جلسه شهردار اصفهان حمایت خود را از فعالیت‌های فرهنگی مجمع روحانیون اعلام کردند.

حجت‌الاسلام یوسلیانی با بیان اینکه رویکرد فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ستودنی است، گفت: رویکرد فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در دوره فعالیت محمد صیرفی‌نژاد با توجه به همکاری‌های مستمر و سازنده‌ای که با مجمع روحانیون و سایر نهادهای فرهنگی و ارزشی منطقه داشتند، بسیار ارزشمند بوده است.

رویکرد فرهنگی منطقه ۱۰ اصفهان ستودنی است

وی با اشاره به اینکه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به‌دلیل تراکم جمعیتی و تنوع فرهنگی خود دارای جایگاه ویژه‌ای در مسائل فرهنگی است، همچنین این منطقه بیشترین تعداد شهید را بین مناطق اصفهان تقدیم کرده است، به همین دلیل، نیاز به توجه ویژه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و عمرانی این منطقه وجود دارد.

دبیر مجمع روحانیون منطقه ۱۰ اصفهان تصریح کرد: در دیدگاه مسئولان بعضی محلات این منطقه از جمله حصه، هفتون و ۲۴ متری، گاهی به‌عنوان حاشیه شهر تلقی می‌شود، اما تلاش مجمع روحانیون و نیروهای فرهنگی منطقه بر این است که این دیدگاه تغییر کند و حمایت‌های بیشتری در زمینه‌های مختلف انجام شود.

source

توسط spideh.ir