به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، دختر نیکوکاری با واریز۵۰ میلیون تومان به عنوان هزینه مراسم هفتم پدرش، موجبات آزادی یک نفر زندانی جرایم غیرعمد فراهم شد.

این دختر نیکوکار ضمن ترغیب اعضای خانواده، به جای برگزاری مراسم هفتم پدرش، ۵۰ میلیون تومان هزینه این امر را برای آزادی یک پدر زندانی اختصاص داد و با نامه ستاد دیه مبنی بر تقدیر عمل نیکوکارانه خانواده مرحوم، بر سر مزار عزیز تازه درگذشته‌اش رفت و لبخند شادی به خانواده زندانی اهداء کرد.

بنا به این خبر، مهراب به عنوان پیک موتوری مخارج زندگی همسر و تحصیل پسر دانشجویش را تأمین می‌کرد ولی به دلیل اختلافات ارثی با خواهر و برادرانش بر سر خانه ۴۵ متری پدرش که زمان حیات وی زندگی می‌کرد، محکوم به پرداخت ۸۲ میلیون به عنوان اجاره‌های چندین ماه پس از فوت پدرش شده بود.

این خبر می‌افزاید: ۳۲ میلیون تومان از مبلغ بدهی، توسط نیکوکاران دیگر فراهم شده و ۵۰ میلیون تومان بدهی باقیمانده توسط نیکوکار یادشده تأمین و نزد خانواده خویش بازگشت.

شایان ذکر است: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

source

توسط spideh.ir