به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مجتبی بخشی‌پور امروز _ شنبه بیست و هشتم مهر به اتفاق مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و معاونین این شرکت، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و فرماندار اسلام‌آباد غرب از بخش حمیل در این شهرستان بازدید کردند.

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در ابتدای این سفر، از محل خط انتقال فاضلاب شهرک جدید “شهید سلیمانی” شهر حمیل بازدید شد و همه بازدیدکنندگان در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفتند.

وی در ادامه از بررسی مشکلات آبرسانی به منطقه “دیزگران” خبر داد و افزود: به منظور تسریع در امر آبرسانی به این مجتمع، با ساخت یک باب مخزن به مساحت ۵۰۰ مترمکعب موافقت شد و به زودی برگزاری مناقصات و کارهای اداری این پروژه نیز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل آبفای استان، مقصد سوم سفر به حمیل را بازدید از عملیات اجرایی ساخت سقف مخزن مجتمع آبرسانی “روتوند” امام زاده حسن (ع) در شهرستان اسلام‌آباد غرب عنوان کرد و ادامه داد: در بازدید هفته گذشته از این مخزن، به دلیل شرایط نامطلوب سقف که تخریب شده بود، اقدامات اصلاحی این مخزن در دستور کار قرار گرفت و با خارج کردن (بای‌پس کردن) ضمن استمرار تأمین آب پایدار در مجتمع ۶ روستایی روتوند، عملیات بازسازی سقف مخزن نیز آغاز شد.

داودی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، مقرر شد عملیات اصلاحی این مخزن در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به طور کامل انجام و مخزن مجدد وارد مدار بهره‌برداری شود.

وی اضافه کرد: با اتمام این عملیات ظرفیت ذخیره‌سازی آب به حالت عادی و استاندارد باز می‌گردد.

source

توسط spideh.ir