به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های برنامه «یزد بهره‌ور» به ریاست محمدرضا بابایی استاندار یزد و با حضور مدیران مرتبط برگزار شد.

محمدرضا بابایی، استاندار یزد در این نشست با اشاره به انتخاب یزد به عنوان استان پایلوت بهره‌وری کشور اظهار کرد: تدوین برنامه «یزد بهره‌ور» اقدامی ارزنده در راستای حرکت منسجم در مسیر ارتقای بهره‌وری در استان و نیل به اهداف و چشم‌اندازهای ترسیم شده است.

وی با اشاره به بعضی پروژه‌های پیشران تعریف شده ذیل برنامه «یزد بهره‌ور» افزود: این برنامه نباید تنها در حد شعار باقی بماند، بلکه باید با عزم جدی و تمرکز بر پروژه‌ها و با هدف تحقق برنامه در عمل انجام شود.

استاندار یزد با اشاره به ضرورت انجام اقدامات تبیینی در جامعه نسبت به حوزه بهره‌وری، تصریح کرد: آگاه‌سازی اقشار مختلف در خصوص ضرورت ارتقای بهره‌وری در بخش‌های مختلف، یکی از پیش نیازهای انجام اقدامات عملی در این زمینه است.

بابایی با بیان اینکه بسیاری از نابسامانی‌ها و مسائل موجود ناشی از بی‌توجهی به مقوله بهره‌وری است، گفت: به عنوان خادم مردم استان، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم برای اجرای پروژه‌های برنامه «یزد بهره‌ور» را انجام خواهم داد.

source

توسط spideh.ir