به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم رضایی امروز _سه‌شنبه یکم آبان_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با وزیر نفت، اظهار کرد: موضوعات مختلفی را در این نشست مطرح و خواستار تلاش ویژه برای رفع مشکلات و تأمین نیازها شدیم.

وی جذب و به‌کارگیری نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی را یک ضرورت دانست و افزود: ارتقا و حمایت از مدیران و متخصصان بومی در وزارت نفت به‌ویژه در استان بوشهر یک ضرورت است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایفای کامل مسؤولیت اجتماعی وزارت نفت، تصریح کرد: احداث بیمارستان نفت در استان یکی دیگر از موضوعات مهمی بود که در نشست با وزیر نفت پیگیری شد.

رضایی ادامه داد: از دیگر موضوعات مهمی که در نشست با وزیر نفت دنبال کردیم، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و ارکان ثالث و توزیع بنزین یورو ۴ در همه جایگاه‌های نفت‌وگاز استان بوشهر بود.

وی با بیان اینکه وزیر نفت مسائل را پذیرفت و دستوراتی برای تسهیل و تحقق آن‌ها صادر کرد، گفت: وزیر نفت در مورد گازرسانی به روستای جمیله نیز دستور اجرا داد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان بیان کرد: پس از جلسه با وزیر نفت به مدیریت نظارت بر عمران مناطق نفت‌خیز رفتم و در گفت‌وگو با مدیر آن آخرین وضعیت پروژه‌های نفت در دشتستان را بررسی کردیم.

source

توسط spideh.ir