سرلشکر جعفری: صهیونیست‌ها اقدامی علیه ایران بکنند قطعاً چند برابر پاسخ آن را می‌بینند

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله گفت: اسرائیل خیلی کوچکتر از آن است که بتواند به ایران حمله بکند. پاسخ ایران بستگی به شدت حمله دشمن دارد اگر کار بزرگ و قابل توجهی انجام بدهد قطعاً چند برابر پاسخ آن را می‌بیند؛ این مهم اعلام شده و در طرح های ما از قدیم هم برای مقابله با تجاوزات و درگیری‌ها وجود داشته است.

به گزارش خبرگزاری آنا، سرلشکر محمدعلی جعفری،  فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در رابطه با پاسخ ایران به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی اظهارکرد: اسرائیل خیلی کوچکتر از آن است که بتواند به ایران حمله بکند.

وی افزود: ممکن است اسرائیل حمله مذبوحانه و محدود و کوچک برای اینکه بگوید من یک حرکتی کردم و جواب دادم انجام بدهد ولی حمله‌ای که درخور وعده صادق ۲ باشد قطعاً نمی‌تواند داشته باشد.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: پاسخ ایران بستگی به شدت حمله دشمن دارد اگر کار بزرگ و قابل توجهی انجام بدهد قطعاً چند برابر پاسخ آن را می‌بیند؛ این مهم اعلام شده و در طرح‌های ما از قدیم هم برای مقابله با تجاوزات و درگیری‌ها وجود داشته است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله اعظم تأکید کرد: به طور قطع و یقین به مردم اطمینان می‌دهم که صهیونیست‌ها حرکت عمده و قابل توجهی انجام نمی‌دهند و هر کاری بکند تلاش مذبوحانه‌ای بیش نیست. بر فرض محال اگر اقدامی هم علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند قطعاً چندبرابر پاسخ آن را می‌بینند.

source

توسط spideh.ir