همشهری- پریسا نوری: از آنجا که پیش از تولد شهرزاد برخی از این خدمات از طریق اپلیکیشن «تهران من» در اختیار شهروندان قرار گرفته بود گمان میرفت که تولد شهرزاد صرفا بار مالی اضافی بر دوش مدیریت شهری گذاشته است. اما بهگفته مهشاد فتحی، سرپرست سازمان فناوریهای نوین شهرداری تهران، شهرزاد، طیف وسیعتری از خدمات را در اختیار شهروندان گذاشته که امکان ارائه آنها بهدلیل مسائل زیرساختی در تهران من وجود نداشت. جزئیات بیشتری از خدمات هر دو اپلیکیشن را در ادامه بخوانید.
با اینکه تهران من، در ابتدای ورود بسیاری از مشکلات معمول شهروندان تهرانی بهویژه موارد مربوط به طرح ترافیک و عوارض خودرو را حل کرد، اما با شهرزاد میتوان از دیگر خدمات ارائهشده هم بهره برد. ازجمله خدماتی که صرفا در سوپراپلیکیشن شهرزاد ارائه میشود میتوان از این موارد نام برد:
۱۵ خدمت عرضه شده در سوپراپلیکیشن شهرزاد
خرید از میادین میوه و تره بار
خرید از فروشگاه شهروند
خرید کالاهای تنظیمبازاری
فروش پسماند
خرید بلیت الکترونیکی
پرداخت کرایه تاکسی
رزرو طرح ترافیک
رزرو نوبت معاینه فنی
پرداخت سالانه عوارض خودرو
مشارکت در طرح من شهردارم
پرداخت عوارض ملک
جستوجوی متوفی
پخش کلیپهای نماشهر
آموزش استفاده از شهرزاد
امکان رزرو تاکسیهای خطی
۱۰ خدماتی که در «تهران من» ارائه شده