نقش کلیدی فرودگاه‌ها در خدمت‌رسانی به مردم
به گزارش جام جم آنلاین، رضا نخجوانی ۱۹ دی ماه، در گردهمایی آموزشی مدیران فرودگاه‌های کشور در فرودگاه بین‌المللی مشهد، بر بررسی مسائل و چالش‌های پیش‌روی فرودگاه‌ها و اهمیت خدمت‌رسانی به مردم در شرایط کنونی تأکید و اظهار کرد: بسیاری از موضوعات و مسائل مهم در فرودگاه‌های کشور مشترک بوده و این گردهمایی فرصتی برای بررسی راهکار‌های مشترک، تبادل نظر، ارائه پیشنهادات و بررسی راهکار‌های حل مشکلات است.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره لزوم شکرگزاری بابت فرصت خدمت به مردم خاطرنشان کرد: برهمین اساس شما امروز در جایگاهی قرار گرفته‌اید که می‌توانید در پیشرفت کشور و اداره بخشی از امور صنعت هوانوردی در حوزه فرودگاه خود مؤثر باشید. این مسئولیت فرصتی بزرگ برای خدمت به مردم است و امیدواریم در این دوران منشأ خدمت‌گذاری به مردم، دین و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر نقش ویژه و استثنایی شرکت فرودگاه‌ها در صنعت هوانوردی کشور ادامه داد: کنترل فضای کشور و مدیریت فرودگاه‌ها برعهده شرکت فرودگاه‌هاست و این شرکت نه تن‌ها از لحاظ حرفه‌ای و تخصصی بلکه از لحاظ قانونی نیز مسئولیتی بی‌بدیل دارد.

 

نخجوانی تصریح کرد: در همین راستا تاکنون شاهدیم با تلاش مدیران و کارکنان در بخش‌های مختلف فرودگاه‌های کشور، در رسیدن به اهداف استراتژیک شرکت سربلند بیرون آمده‌ایم و حتی در شرایط خاص و تهدیدات روزافزون، اجازه نداده‌ایم مشکلی در خدمت‌رسانی به مردم به‌وجود بیاید.

 

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و برخی مشکلات و تنگنا‌های موجود عنوان کرد: همه ما از شرایط خاصی که در آن فعالیت می‌کنیم آگاه هستیم. محدودیت منابع، برخی مقررات سختگیرانه و فشار‌های ناشی از تحریم‌ها از جمله چالش‌های جدی است، اما در عین حال امروز دشمن تلاش می‌کند تا با ایجاد اختلال در عرصه خدمت‌رسانی به مردم، اهداف خود را پیش ببرد بنابراین وظیفه ما این است که با تمام توان این مسیر را ادامه دهیم و نگذاریم این عرصه مختل شود.

 

نخجوانی با تاکید مجدد بر اهمیت برگزاری نشست‌های آموزشی و هم‌اندیشی میان مدیران فرودگاه‌های کشور، خاطرنشان کرد: این گردهمایی‌ها فرصتی برای طرح مسائل آموزشی، شنیدن نظرات مدیران و بررسی راهکار‌های کاربردی است. دستورالعمل‌ها، رویکرد‌ها و سیاست‌های جدید همواره از ناحیه مدیران فرودگاه‌ها برای معاونان، روسای ادارات و تمامی پرسنل فرودگاه به‌دقت تبیین و اجرا شود؛ چراکه تجربه نشان داده است با همبستگی و بهره‌گیری از تجارب یکدیگر می‌توانیم بر چالش‌ها فائق آییم.

 

نخجوانی در خصوص روحیه همبستگی و همکاری در شرکت فرودگاه‌ها گفت: وحدت و همدلی، کلید موفقیت در این مسیر است. ما باید همواره به‌گونه‌ای عمل کنیم که نتیجه آن خدمت‌رسانی مطلوب به مردم باشد و این امانت بزرگ را به بهترین نحو حفظ کنیم.

 

محمود امانی‌بنی، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی نیز در این گردهمایی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست مدیران فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: این گردهمایی یکی از نیاز‌های اساسی مدیران فرودگاهی در زمینه انتقال تجربه است.

 

بر اساس گزارش روابط‌عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی، وی ادامه داد: مدیران فرودگاه‌ها در طول خدمت خود به صورت هفتگی یا ماهانه، با مسائل مختلف مالی و نظارتی مرتبط با دستگاه‌های ناظر مواجه هستند؛ بنابراین برگزاری این دوره‌ها به به‌روزرسانی اطلاعات مالی و انضباط کاری مدیران کمک می‌کند و زمینه را برای ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم می‌سازد.

source

توسط spideh.ir