سعید معدنی معتقد است برنامه‌هایی که کشش و جذابیت لازم را ندارند و از سطح کیفی بالایی برخوردار نیستند، نه تنها باعث جذب مخاطب نمی‌شوند، بلکه باعث کاهش مخاطبانشان می‌شود. موضوع اصلی این است که صداوسیمای ما در حال حاضر با این ناکامی دائمی درگیر است و تلویزیون چون دیدگاه‌های ایدئولوژیک دارد، هرقدر تلاش می‌کند که خلاقیت نشان دهد نمی‌تواند و اتفاقا برنامه‌هایی که از صداوسیما خارج می‌شوند و در پلتفرم‌ها فعالیت می‌کنند، به مراتب جالب‌تر، موفق‌تر و خلاق‌تر هستند.
source

توسط spideh.ir