به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی اسحاقیان در بازدید از کمپ گردشگری باغ فدک اظهار کرد: با فرارسیدن نوروز و افزایش تعداد مسافران در شهر اصفهان، کیفیت خدمات شهری نسبت به سال گذشته بهبود چشمگیری داشته و رضایتمندی مسافران افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: بر اساس بازخوردهای دریافتی و جلسات هماهنگی که از ماه‌های آذر و بهمن برگزار شده بود، برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته منجر به ارائه خدمات بهتر و ساماندهی مطلوب‌تر امکانات شهری شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: یکی از چالش‌های مهم در روزهای پایانی سال، افزایش حجم پسماند شهری به‌دلیل خانه‌تکانی و مسافرت‌ها بود؛ در این ایام حجم پسماند خانگی شهروندان اصفهان از متوسط روزانه ۱۰۰۰ هزار تن در هفته پایانی سال به حدود ۲۰۰۰ تن در روز رسید، اما با وجود این افزایش، جمع‌آوری پسماند بدون تأخیر و با برنامه‌ریزی دقیق انجام شد.

اسحاقیان عنوان کرد: به‌منظور تسریع در روند تخلیه و انتقال پسماند، علاوه بر استفاده از ماشین‌آلات موجود در چند شیفت، از کمپرسی‌ها برای حمل مستقیم زباله‌ها از مراکز تخلیه نخاله به سمت سکوی پردازش و کارخانه استفاده شد؛ این اقدام موجب شد که نظافت شهر مطابق برنامه به پایان برسد و شهروندان بتوانند صبح خود را در محیطی پاکیزه آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات مسافران در باغ فدک نیز تغییرات مثبتی مشاهده شد که از جمله این اقدامات ساماندهی و اضافه‌شدن سرویس‌های بهداشتی، استقرار یک نانوایی سیار در کمپ فدک و ساماندهی اطراف دریاچه و بازارچه مستقر در باغ بود؛ این اقدامات منجر به افزایش رضایت مسافرانی شد که به‌دنبال گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه برای اقامت و سفر بودند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: به‌طور کلی اقدامات انجام‌شده در راستای بهبود خدمات شهری و رفاه مسافران، مورد استقبال و رضایت عمومی قرار گرفت که امیدواریم این روند در سال‌های آینده نیز ادامه پیدا کند.

source

توسط spideh.ir