به گزارش«صدای بورس»، بازار در آخرین روز از هفته معاملاتی روند سبز خود را وابسطه به حمایت بانکی ها از به پایان رساند. شاخص کل به میزان ۰.۳۵ درصد و ۷ هزار و ۳۵ واحد صعود به کانال ۱ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۱۲۰ صعود پیدا کرد. همچنین شاخص هم وزن نیز با صعود ۶۹۴ واحدی به کانال ۶۳۳ هزار و ۱۴۸ راه پیدا کرد.

از اخبار مهم روز جاری می‌توان به جلسه ۳۲ ناشر بورسی در راستای ارزیابی بیشتر انتشار اوراق تبعی به منظور حمایت از حقوق سهامداران اشاره کرد.

این نکنه حائز اهمیت است که روز گذشته در جلسه شورای عالی بورس، رئیس کل بانک مرکزی حمایت گروه بانکی از بازار سرمایه را از اقدامات جدی این نشست دانست و بازار روز جاری را با حمایت این گروه به پایان رساند.

ارزش معاملات خرد در روز جاری ۱.۸ همت بود .حجم معاملات خرد نیز ۴.۴ میلیارد برگه سهم در روزجاری معامله شدند. تعداد نماد مثبت در بازار مثبت امروز به ۴۲۵ نماد رسید. همچنین نماد های منفی در روز جاری به ۳۹۳ نماد رسیدند. درصد صف خرید و فروش بازار به ترتیب ۵۲ و ۴۸ درصد بودند.

از نماد های پرتراکنش روز جاری می‌توان به ثفارس، وبملت و ذوب اشاره کرد. برترین گروه های صنعت متعلق به فلزات اساسی، شیمیایی و خودرو نیز بودند.

source

توسط spideh