به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد راستا، امروز _جمعه بیست‌وششم مرداد_ در بازدید از محور کمربندی یاسوج-اصفهان با تأکید بر اینکه پنج کیلومتر از این کمربندی تکمیل شده‌است، اظهار کرد: جاده بابا میدان _ یاسوج _ اصفهان یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های شریانی با میزان ترافیک بیش از ۲۰ هزار خودرو در روز است.

وی افزود: در اصطلاح فنی راه‌سازی وقتی عبور و مرور در یک محور به چهار هزار خودرو برسد نیاز به احداث باند دوم است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ابنیه فنی محور شامل ۳۶ دستگاه آب‌روی با دهانه کمتر از ۱۰ متر که ۳۴ دستگاه تمام شده و دو دستگاه در حال انجام است و یک دستگاه پل بزرگ با پنج دهانه ۳۰ متری درجمع به طول ۱۵۰ متر معروف به پل «امامزاده مختار» داریم که هم‌اکنون این پل در مراحل انجام مناقصه است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این محور به‌عنوان کریدور شمال به جنوب و برعکس، کلیه عملیات ترانزیتی استان ما و بقیه استان‌ها هم‌جوار صورت می‌گیرد چهار خط کردن آن از اهداف مهم پروژه است.

راستا با اشاره به اینکه مدت‌زمان اجرای پروژه از مرداد ۱۴۰۰ بود است، خاطرنشان کرد: مشکلاتی مانند کمبود اعتبار، وجود معارضین دولتی و شخصی و عدم امکان فعالیت اجرایی در فصول سرد دلیل تأخیر تحویل پروژه در موعد مقرر شد.

source

توسط spideh.ir