پارک برفی استانبول؛ سرمای زمستان را حس کنید

یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین جاذبه‌های گردشگری استانبول، پارک برفی یا اسنوپارک است که با نزدیکی به هتل مالکوک استانبول، سالانه گردشگران زیادی را سمت خود جذب می‌کند. این پارک در مرکز خرید توریوم که یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید این شهر است، واقع شده است و باوجود انواع بازی‌های هیجانی، تجربه به‌یادماندنی را برای‌تان رقم می‌زند.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین جاذبه‌های گردشگری استانبول، پارک برفی یا اسنوپارک است که با نزدیکی به هتل مالکوک استانبول، سالانه گردشگران زیادی را سمت خود جذب می‌کند. این پارک در مرکز خرید توریوم که یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید این شهر است، واقع شده است و باوجود انواع بازی‌های هیجانی، تجربه به‌یادماندنی را برای‌تان رقم می‌زند. اگر در ارتباط با این مکان دیدنی جذاب اطلاعات چندانی ندارید، با ما همراه باشید تا در این مقاله به‌معرفی جامع آن بپردازیم.

سفری خیالی به دل زمستان

پارک‌های برفی جزء جدیدترین دیدنی‌های ساخت دست بشر هستند که در میان تفریحات جهان، بیشترین طرف‌داران را به‌خود اختصاص داده‌اند. در این پارک‌ها که بخشی از مناظر زمستانی به نمایش گذاشته شده است، امکان انجام انواع تفریحات زمستانی مانند سرسره بازی برفی، ساخت آدم برفی، اسکی و ده‌ها ورزش زمستانی دیگر برای گردشگران فراهم است.

لازم است بدانید که در این پارک به هیچ عنوان از برف مصنوعی استفاده نشده است و کلیه برف‌های موجود در آن صددرصد واقعی هستند. میزان برف در این مکان بسیار زیاد است و حدود ۵۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد.

انواع تفریحات هیجان‌انگیز در اسنوپارک

با ورود به پارک برفی گویی وارد یک سرزمین جادویی شده‌اید. دمای هوا در این مکان به منفی ۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد؛ چراکه برف طبیعی همه‌جا را فرا گرفته است. این پارک با داشتن ۱۵۰۰ مترمربع، بزرگ‌ترین پارک برفی جهان است که تفریحات بسیار زیادی برای سرگرمی مسافران دارد. برخی از مهم‌ترین تفریحات پارک شامل موارد زیر است.

سرسره بازی

در این پارک چندین سرسره برفی با شیب و ارتفاعات مختلف که مناسب تمام سنین است، قرار دارد. علاوه‌بر این انواع سرسره‌های تیوبی، سرسره‌های مسابقه‌ای و سرسره‌های مخصوص کودکان در این مکان به چشم می‌خورد که استفاده از آن‌ها شادی و هیجان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تیوب سواری

در این مکان تیوب‌های بسیار زیادی قرار دادند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها برروی برف‌ها سر بخورید و لحظه‌های شادی را برای خودتان خلق کنید.

جنگ برفی

پرسنل اسنوپارک استانبول یک بخش از این مکان را به برف بازی اختصاص داده‌اند؛ به‌طوری‌که می‌توانید در آن با استفاده از گلوله‌های لطیف برف با همسفران‌تان جنگ کنید و از این همه هیجان لذت ببرید.

کافه و رستوران

باوجود رستوران‌های مجهز و کافه‌های متعدد دراین پارک، دیگر نگران وعده غذایی یا میان وعده خود نیستید؛ چراکه می‌توانید بعد از یک برف بازی جانانه، غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و همان‌جا نوش‌جان کنید.

چطور به پارک برفی استانبول برویم؟

بهتر است از میان هتل های استانبول هتلی را برای خود انتخاب کنید که موقعیت مکانی مطلوبی داشته باشد و به جاذبه‌های گردشگری این شهر نزدیک باشد. یکی از بهترین هتل‌ها که علاوه‌بر ارائه خدمات و امکانات عالی در فاصله بسیار کمی از پارک برفی واقع شده است، هتل مالکوک استانبول است. اگر بخواهید به این پارک بروید، استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس یا مترو بهترین گزینه برای شما است.

برای این کار باید با مترو استانبول به ایستگاه مرکز خرید توریوم بروید. سپس با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه اتوبوس یونیورسیتسی بروید و درنهایت با رسیدن به ایستگاه حرامی دره با کمی پیاده‌روی خود را به پارک برفی استانبول برسانید.

هزینه ورودی به پارک برفی استانبول

گردشگران برای بازدید از این پارک برفی باید بابت هر نفر هزینه‌ای بپردازند. با این‌که هزینه ورودی در وسط هفته و پایان هفته یکی نیست؛ اما به‌طور میانگین مبلغ بازدید به شرح زیر است.

لازم به ذکر است که بلیط ورودی پارک برفی برای کودکان ۰ تا ۲ سال رایگان است.

ساعات فعالیت پارک برفی

برای بازدید از پارک برفی می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ شب به آدرس آن مراجعه کنید و ساعت‌های خوشی را برای خود و همسفران‌تان رقم بزنید. باتوجه‌به محدودیت ظرفیت این مکان، قبل از حرکت از امکان ورود به آن اطلاع حاصل کنید یا با پرداخت بیعانه جای خود را رزرو کنید.

نکات مهم هنگام ورود به پارک برفی

اگر به‌دنبال یک تفریح جذاب و مهیج هستید، حتما به این پارک برفی سر بزنید. البته فراموش نکنید که برای ورود به این مکان باید نکاتی را رعایت کنید که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • اسنوپارک برای تمامی سنین مناسب است؛ بااین‌حال مراقب کودکان ۲ تا ۶ سال خود باشید.

  • برای حفظ سلامتی خود حتما از کلاه ایمنی استفاده کنید.

  • برای خود و مخصوصا برای کودکان لباس گرم، دستکش و کلاه به‌همراه بیاورید.

تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز با سفر به اسنوپارک استانبول

یکی از قشنگ‌ترین جاذبه‌های گردشگری در این شهر زیبا، پارک برفی سرپوشیده است که همه‌روزه آماده استقبال از مسافران و گردشگران عزیز است. اگر به‌دنبال یک ورزش مهیج و شادی‌آور هستید یا اگر قصد سفر به استانبول و بازدید از پارک برفی را دارید، در هتلی با امکانات مطلوب که در نزدیکی این مکان قرار دارد، مستقر شوید. یکی از این هتل هایی که به‌دلیل شرایط مکانی عالی و امکانات بی‌نظیر همیشه موردتوجه مسافران قرار گرفته است، هتل مالکوک استانبول است.

جهت رزرو بلیط هواپیما استانبول یا رزرو هتل استانبول می‌توانید ازطریق بهترین وب‌سایت‌های گردشگری به نام «فلای تودی» که در این زمینه سابقه درخشان دارد و شما را از سایر خدمات و مزایای خود مانند تخفیفات ویژه و پشتیبانی ۲۴ساعته بهره‌مند می‌سازد، اقدام کنید.

source

توسط spideh.ir