همشهری آنلاین – سیدسروش طباطبایی‌پور: ماجرا از آنجا آغاز شد که مسئولان این فروشگاه آنلاین متوجه سیل سفارش خرید مدل‌های گوناگون ماشین‌های لباسشویی فروشگاه‌شان شدند؛ به شکلی که در کمتر از ۲۰دقیقه حدود ۴۰هزار سفارش خرید به ثبت رسید.

بیش‌تر بخوانید:

در همان زمان رئیس فروشگاه سری به سایت فروشگاه زد و دریافت که یکی از کارمندانش قیمت‌های کالاها را به اشتباه، با تخفیفی باورنکردنی ثبت کرده و به‌سرعت، فروشگاه آنلاین خود را به آفلاین تبدیل کرد. اما تا قبل از آن این موضوع به سرعت مورد توجه مشتریان قرار گرفت و آنها سفارش‌های خود را ثبت و مبلغ قیمت‌های اشتباه را پرداخت کردند و حالا منتظر رسیدن ماشین‌های لباسشویی خودشان هستند.

مدیر این فروشگاه کوچک در شهر آن هویی در چین حالا اگر بخواهد سفارش‌ها با همان تخفیف‌های عجیب به‌ دست مشتریانش برساند میلیون‌ها دلار ضرر خواهد کرد. او حالا ویدئویی را از کارمند خطاکارش در سایت فروشگاه و شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که در آن فیلم، کارمند، اشتباه خود را شرح داده و از مشتری‌های فروشگاه عذرخواهی کرده و از طرف مدیر فروشگاه گفته که در کوتاه‌ترین زمان، مبلغ واریزی مشتریان را به حسابشان باز می‌گرداند.

اما مشکل اینجاست که برخی از خریداران فرصت‌طلب زیر بار نمی‌روند و به‌جای وجه پرداختی کالای خود را می‌خواهند. اداره نظارت بر بازار محلی چین در حال بررسی ماجراست تا کاری کند که حق به حق‌دار برسد.

source

توسط spideh.ir