به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، امشب _چهارشنبه بیست‌ونهم شهریور_ و در ایام ولادت خاتم‌الانبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و شادی محبین اهل بیت (ع) حال و هوای مسجد جوادالائمه (ع) مشهد رنگ بوی احیا سنت رسول‌الله (ص) به خود گرفت.

مرکز ازدواج آسان محله تلگرد مشهد مقدس که به همت خانم زهرا رمضانی چند سالی است شکل گرفته است، با مشاوره‌های پیش از ازدواج شرایط ازدواج آسان زوجین جوان را فراهم کرده است.

شرط برگزاری مراسمات این ازدواج‌ها، این است که به شکلی ساده و سنتی و به دور از تجملات برگزار شود.

ازدواج آسان احیای سنت رسول الله(ص) است

سیدحسین علوی مقدم رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد در مصاحبه با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آغاز ازدواج در مسجد که خانه خدا است احیای سنت رسول الله (ص) و منشأ برکت و خوش‌یمنی زندگی زن و شوهر می‌شود.

وی افزود: سومین دوره برگزاری جشن ازدواج آسان محله تلگرد با حضور ۱۵ زوج جوان برگزار شده است و تاکنون حدود ۵۰ زوج جوان طی سه مرحله برگزاری جشن ازدواج استان به خانه بخت رفتند.

علوی مقدم افزود: این برنامه تنها جهت ترویج ازدواج آسان و ساده‌زیستی و برگزاری هر چه ساده‌تر مراسم ازدواج است و مختص خانواده‌هایی که وضعیت مالی ضعیفی دارند، نیست.

وی در پایان گفت: مصوبه مسجدمحوری که شورای ششم آن را تصویب کرد از مهمترین بسترهای رشد فرهنگ اهل بیت (ع) در زندگی مردم است.

source

توسط spideh.ir