به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن زمانی امروز _چهارشنبه چهارم مهر_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ بستر بسیار مناسبی برای ایجاد ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان شهرداری است، چراکه شهروندان به راحتی می‌توانند تماس بگیرند و خواسته‌های خود را بیان کنند.

وی افزود: این سامانه به‌عنوان پل ارتباطی ساده و مؤثر در کنار سایر روش‌های ارتباطی، نظیر حضور مسئولان در کنار مردم و در مجامع مختلف، عمل می‌کند؛ اگر این تماس‌ها به خوبی پیگیری شود و ما بتوانیم در مجموعه شهرداری خواسته‌های مردم را به سرانجام برسانیم، این ارتباط سبب ایجاد اعتماد و رضایت‌مندی بیشتر در مردم خواهد شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: امروز حدود ۱۲ تماس با شهروندان برقرار شد که حدود نیمی از این افراد من را شناختند یا از طریق صدا معرفی شدم، این موضوع برای تماس‌گیرندگان مسرت‌بخش بود، زیرا می‌دانستند یک مسئول پیگیر خواسته‌ها و مشکلات آن‌ها است.

زمانی ادامه داد: پیرو تماسی که با شهروندان برقرار کردیم، حس رضایت ایجاد شده در آن‌ها بسیار ارزشمند است؛ صحبت‌های شهروندان را شنیدم و مقرر شد موارد با سرعت بیشتری پیگیری شود تا بتوانیم به خواسته‌های مردم پاسخ دهیم.

وی با اشاره به نوع مشکلات شهروندان اضافه کرد: بیشتر مشکلاتی که شهروندان مطرح کردند، مربوط به خدمات شهری بود، البته در ملاقات‌های دوشنبه که با مردم داریم، بیشتر تقاضاها مربوط به شهرسازی و صدور پروانه است، اما در سامانه ۱۳۷ مشکلات متنوع‌تر و شامل موضوعات ترافیکی، عمرانی و به‌ویژه خدمات شهری است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: سامانه ۱۳۷ می‌تواند در برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت شهرداری و مدیریت شهری تأثیرگذار باشد، به شرطی که درخواست‌ها به خوبی پیگیری شود و نتایج ملموسی برای شهروندان داشته باشد.

source

توسط spideh.ir