فراکسیون اهل سنت مجلس در بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در لبنان، گفت: جنایات این رژیم با واکنش قطعی و حساب شده ملت‌های آزاده جهان و محور مقاومت روبرو خواهد شد.





بیانیه فراکسیون اهل سنت مجلس در پی جنایات اخیر اسرائیل در لبنان


فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در لبنان را محکوم و تاکید کرد: ایران اسلامی همچون همیشه در کنار دولت و ملت مقاوم لبنان و مقاومت قهرمان فلسطین بوده و از تمام ظرفیت خود برای حمایت از ایشان بهره خواهد برد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایات هولناک روز گذشته رژیم سفاک صهیونیستی در لبنان بار دیگر خوی ضدانسانی و پلید این ساختار را بر آزادگان جهان هویدا ساخت. حالا پس از یک سال بمباران و کودک‌کشی در غزه قهرمان به لبنان مقاوم رسیده است و اقدامات وسیع تروریستی این رژیم به مرحله ای تاریخی وارد شده و به شدیدترین وجه محکوم است.

رژیم صهیونسیتی اکنون پیش چشم جهانیان و با حمایت قدرت‌ها، به ضدیت با تمام اصول اولیه حقوق بشر و مقابله با آرامش و ثبات در روابط بین الملل برخواسته و به تجاوز، کشتار جمعی و سلب امنیت از مردم و نقض قوانین و مقررات حقوق بین الملل دست می زند. این وضعیت قلب‌های مسلمانان و آزادگان جهان را به درد آورده و خشم عمومی مقدسی را در میان افکار عمومی برانگیخته است.

هویداست که واکنش های هولناک تروریستی و ضدبشری رژیم صهیونسیتی از سر استیصال و درماندگی این خونخواران درمقابل اراده های پاک و ایمان های خالص نیروهای مقاومت در میدان های واقعی نبرد است.

ایران اسلامی همچون همیشه در کنار دولت و ملت مقاوم لبنان و مقاومت قهرمان فلسطین بوده و از تمام ظرفیت خود برای حمایت از ایشان بهره خواهد برد.

باید به سردمداران این ساختار جنایی یادآوری کرد که اقدامات اخیر شما با واکنش قطعی و حساب شده ملت های آزاده جهان و محور مقاومت روبرو خواهد شد.

فلا تحْسبنّ اللّه مخْلف وعْده رسله ۗ إنّ اللّه عزیزٌ ذو انْتقامٍ

 









۰