به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، شهردار ایلام، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام در پی ترور کور رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان و فرماندهان محور مقاومت بیانیه صادر کردند.
در این بیانیه آمده است:

خبر بسیار تلخ و جانکاه است
جهان تشیع غرق در عزای مردی علوی صفت و حسینی مسلک است،
مردی به تمام معنا پیرو و پیشرو ولایت که رهبر عظیم الشان ما را مقتدای خود خطاب می کرد.

آری باز از پنجه ترور رژیم غاصب صهیونیستی خون چکید و این بار نیز سید جلیل القدر، دبیرکل حزب الله لبنان به دست شقی‌ترین طاغوت زمان به شهادت رسید و دل‌های عاشقان و علاقه‌مندان را غرق در حزن و اندوه کرد.

بدون شک این ترور بزدلانه باعث وحدت بیشتر نیروهای مقاومت خواهد شد و انسجام و عزم آنان را در پیشبرد اهداف عالیه بیشتر می‌کند، به یقین شهادت هر پرچمداری باعث برخاستن پرچم داری دیگر می‌شود و اهتمام این جبهه و این محور در دفاع از آرمان‌ها بیشتر می‌شود.

حزب‌الله، کابوس اسرائیل و سید حسن، خار چشم آنان بود و قطعاً خواب شب و روز را از آنان گرفته بود.

طوفان الاقصی هیمنه پوشالی آنان را با خود برد تا جاییکه به سختی و دستپاچگی خود را جمع و جور و تجدید قوا کردند.

اکنون محور مقاومت از حزب الله گرفته تا حماس و حوثی ها و کتائب حزب الله و حشد الشعبی باید بیش از پیش منسجم شوند و با وحدت کلمه آرمان فلسطین را تحکیم بخشند.

جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری مقتدر و حکیم همواره پشتیبان فلسطین و ارض مسلمین خواهد بود و با راهبرد معنوی و انسان دوستانه از این مرام و مسلک دفاع خواهد کرد.

بر مردم مسلمان منطقه واجب است بر اساس پیام مولا و مقتدای مان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ((مدظله العالی)) در ظلم ستیزی و احقاق حقوق ملت مسلمان جهان خاصه فلسطین و لبنان پیشقدم باشند.

رژیم غاصب صهیونیستی باید هرچه سریعتر از مرزهای فلسطین و لبنان عقب نشینی کرده و حق حاکمیت رسمی دوژوره لبنان را به رسمیت بشناسد و نباید به کشوری که حق حاکمیت و قلمرو دارد تجاوز کند.

ملت ایران از سازمان ملل متحد خاصه شورای امنیت می خواهد در محکومیت این اقدام کور جلسه اضطراری تشکیل دهد و برای بانیان این وضع حادث شده مجازات تعیین کند.

ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه مردم حماسه ساز و مرزدار ایلام همواره پشتیبان آرمان فلسطین ولبنان و محور مقاومت بوده و دیروز و امروز نیز با اجتماع و تجمع خود این جنایت شنیع را محکوم کردند.

در پایان با اعلام پایبندی به مفاد مرقومه صدرالاشاره، شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان و دیگر فرماندهان محور مقاومت بر خود لازم می داند این مصیبت عظمی را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری ((مدظله العالی))، ملت شریف ایران و لبنان و بیت مکرم شهید سید حسن نصرالله و تمامی عاشقان و علاقه مندان آن فقید سعید تسلیت گفته و مجازات همه عاملان و آمران این ترور کور را از مجامع بین‌المللی خواهان است.

افشین مظفری شهردار ایلام – مظفر میرزاد رئیس شورای شهر و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام

source

توسط spideh.ir