یادی از شهید عباس نیلفروشان در فضای شهری پایتخت

همزمان با بمباران جنوب لبنان و به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان اکران‌های فرهنگی گرامیداشت مقام این شهید بزرگ در فضای شهری پایتخت اجرا شد. 

به گزارش خبرگزاری آنا، همزمان با بمباران منطقه ضاحیه لبنان و به شهادت رسیدن رهبر حزب‌الله لبنان و جمعی از یارانش معاون عملیات سپاه پاسداران، سردار شهید عباس نیلفروشان نیز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بر این اساس، اکران‌های فرهنگی تبریک و تسلیت این شهادت این شهید والامقام با عنوان «سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست» به همراه تصویر این شهید شجاع که عمری را در راه مقابله با ظلم در جبهه‌های حق علیه باطل سپری نمود در پایتخت اکران شد. 

سردار شهید عباس نیلفروشان متولد سال ۱۳۴۵ بود و فعالیت نظامی خود را از سال ۱۳۵۹ در بسیج آغاز کرد و سپس در طول جنگ ایران و عراق به سپاه پاسداران اسلامی پیوست.

این شهید نستوه مسئولیت‌های نظامی متعددی از جمله معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه، فرماندهی دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه، جانشینی فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام حسین(ع)، معاونت اجرایی سپاه و جانشینی معاونت عملیات سپاه را در کارنامه نظامی خود دارد. 

همچنین این شهید دارای دکتری مدیریت استراتژیک، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) و دانشگاه عالی دفاع مقدس بود و نویسندگی کتاب‌های بالامبو، دکترین جنگ‌های نوظهور، دکترین نظامی با رویکرد جنگ ناهمگون و دفاع در اندیشه امام خمینی از جمله فعالیت‌های فرهنگی این شهید است.

source

توسط spideh.ir