حملات وحشیانه جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی علیه لبنان و نوار غزه طی ساعات شب گذشته و بامداد امروز ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشته است.

بمباران پناهگاه آوارگان فلسطینی در غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی شب گذشته و بامداد امروز به صورت وحشیانه ای مناطق مسکونی نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود مدرسه الشجاعیه را در محله التفاح واقع در شرق شهر غزه بمباران کردند.

در این حملات هوایی علیه مدرسه مذکور که به پناهگاه آوارگان فلسطینی تبدیل شده بود دست کم هفت فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

علاوه بر حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه توپخانه این رژیم نیز مناطق مرکزی این باریکه را زیر آتش گرفت. از سوی دیگر مرکز تصاویر ماهواره‌ای وابسته به سازمان ملل از خسارات و ویرانی‌های گسترده برجای مانده در نوار غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

مرکز تصاویر ماهواره‌ای وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که برآوردها حاکی از آن است که ۶۶ درصد از ساختمان‌ها در نوار غزه خسارت دیده‌اند. در گزارش این مرکز آمده است که بیشترین خسارت‌ها به استان غزه وارد آمده است.

۱۵ شهید و زخمی از اعضای یک خانواده در حمله به لبنان

خبرگزاری رسمی لبنان از شهادت تعدادی از غیرنظامیان این کشور و زخمی شدن تعدادی دیگر در جدیدترین تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک لبنان خبر داد.

به گزارش المیادین، خبرگزاری لبنان اعلام کرد که در جریان هدف قرار گرفتن منطقه الداودیه جنوبی دست کم ۱۰ تن از اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند.

در پی این حمله وحشیانه پنج تن دیگر از اعضای همان خانواده زخمی شدند.

شکست رژیم صهیونیستی در ترور یکی از فرماندهان فلسطینی

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته مناطق مسکونی لبنان را زیر حملات وحشیانه خود قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منزل منیر المقدح یکی از رهبران جنبش فتح فلسطین را در داخل اردوگاه عین الحلوه واقع در جنوب لبنان بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی قصد ترور این رهبر فلسطینی را داشت که ناکام ماند. منیر المقدح یکی از فرماندهان گردان‌های شهدا الاقصی فلسطین نیز به شمار می‌رود.

در جریان این حمله هوایی دست کم پنج تن به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز منطقه الخیام و اطراف آن را واقع در جنوب لبنان زیر آتش گرفت.

المیادین: ادعای تل آویو درباره آغاز تجاوز زمینی به لبنان تأیید نشده است

این در حالی است که شبکه المیادین ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر آغاز تجاوز زمینی به خاک لبنان را رد کرد.

خبرنگار شبکه المیادین مستقر در جنوب لبنان ساعتی قبل تاکید کرد که ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر تجاوز زمینی نظامیان صهیونیست به خاک لبنان و عبور از مرزهای این کشور تأیید نشده است.

وی افزود: هیچ منبع میدانی تجاوز نظامیان صهیونیست به خاک لبنان را تأیید نکرده است.

شب گذشته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به زعم خود دستور آغاز «عملیات زمینی محدود» نظامیان صهیونیست علیه مواضع حزب الله در نزدیکی مناطق مرزی لبنان را صادر کرد.

 

source

توسط spideh.ir