محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های ترافیکی این منطقه، توسعه و بهره‌برداری سریع‌تر از این پارکینگ طبقاتی است، اظهار کرد: افزایش ظرفیت شبکه معابر درون شهری، ساماندهی تردد وسایل نقلیه و همچنین کاهش ترافیک شهری و افزایش ایمنی معابر از اهداف مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه با هدف ایجاد تسهیلات بیشتر برای شهروندان و پیشگیری از اتلاف وقت، همچنین بهبود وضعیت ترافیکی منطقه در حال انجام است، افزود: با اجرای پروژه‌های ترافیکی در این منطقه شاهد کاهش ترافیک شهری و رفاه حال شهروندان خواهیم بود.

آغاز عملیات بتن‌ریزی پارکینگ طبقاتی مصلی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در خصوص ابعاد و ویژگی‌های پارکینگ مصلی افزود: این پروژه با مساحتی تقریبی ۱۱۰۰ مترمربع، با زیربنای حدود ۴۵۰۰ مترمربع شامل ۱۵۰ واحد پارکینگ عمومی در پنج طبقه با اعتباری بالغ‌بر ۸۰۰ میلیارد ریال به منظور استفاده عموم شهروندان در حال اجرا می‌باشد.

وی عنوان کرد؛ عملیات خاکبرداری و اجرای فونداسیون این پارکینگ به اتمام رسیده و مراحل آرماتوربندی، بتون ریزی، قالب بندی، احداث و اجرای اسکلت و … از جمله فعالیت‌های اجرایی این پروژه است که در حال انجام است.

آغاز عملیات بتن‌ریزی پارکینگ طبقاتی مصلی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: کارگاه عمرانی این پروژه هم‌اکنون مشغول فعالیت است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با بهره برداری از این پارکینگ گامی اساسی در راستای رفاه شهروندان این محدوده برداشته شود.

source

توسط spideh.ir