در گذر زمان کسب و کارها و بیزینس ها شکل مختلفی به خود گرفتند با به وجود آمدن شبکه‌های مجازی و نقش گرفتن آنها در گذر زمان افراد زیادی علاقمند به فعالیت در شبکه‌های مجازی شدند چرا که بستر مجازی فرصت بسیار ویژه ای می باشد که می تواند زندگی افراد را متحول سازد ، این شبکه ها با ارائه خدمات بینظیر و فرصت یکسان برای همگان در موفقیت افراد و فروش زیاد نقش بسیار پررنگی دارند.
بازاریابی آنلاین در طی چندین سال اخیر جزو موفق‌ترین روند ها بوده است می توان گفت به دلیل اینکه بیشتر مردم هم اکنون از شبکه های مجازی استفاده می کنند بازاریابی آنلاین برای همه بیزنس ها نیاز اساسی می باشد ، امروزه می توان از طریق موبایل های هوشمند و حتی سایر دستگاه ها به شبکه های مجازی از طریق آپ و سیستم گوگل و وب سایت ها وارد شد پس می توان گفت تعداد افرادی که امروزه درگیر مجازی هستند بسیار افزایش یافته است .
برای موفقیت در حوزه مجازی و همچنین کسب محبوبیت نیاز است یک شبکه محبوب با قابلیت بالا را به منظور تاسیس بیزینس خود انتخاب بکنیم یکی از برنامه‌های بسیار قدر در حوزه پیام رسانی که می‌توان گفت بی‌رقیب می‌باشد تلگرام است ، تلگرام یک سرویس پیام رسانی بزرگ با قدرت فوق العاده و سرعت بالا می باشد ، این برنامه توانسته است حدود ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته باشد و با این ارقام بشدت بالا جزو کم نظیر ترین برنامه ها محسوب میشود .
لزوما تنها بیزنس در شبکه های مجازی به فروش محصولات ختم نمیشود بلکه با شکوفایی عصر مدرن مشاغل مجازی دیگری نیز شکل گرفته اند که یکی از آنها حضور در زمینه ارز های دیجیتال کسب توکن رایگان و نحوه فعالیت با آن می باشد ، افرادی که در این زمینه ها علم کافی دارند می توانند با ساخت کانال درتلگرام و معرفی ایردارپ ها ممبر های خود را افزایش داده و فعالیت کنند .
اما آنچه که برای فعالیت در شبکه تلگرام برای مدیران بسیار اهمیت دارد اعضای کانال می‌باشد در واقع تفاوتی نمی‌کند در چه حوزه‌ای فعالیت دارید این مهم است که همواره به فکر افزایش تعداد مخاطبان کانال باشید افزایش اعضای تلگرام یکی از دغدغه های افراد محسوب میشود به همین دلیل ما به دنبال بررسی نحوه افزایش ممبر کانال های ایردراپی و ارز دیجیتال هستیم پس در ادامه همراه ما باشید همچنین سایر کانال های تلگرامی نیز می توانند از روش های ذیل برای افزایش اعضای چنل استفاده کنند.

 

معرفی چنل های ایردراپی و ارز دیجیتالی

در دنیای مجازی و امروزی کسب درآمد و همچنین مبادله آن بیشتر از طریق کیف پول انجام میگیرد مهم ترین داده ها در کیف های پول ارز دیجیتال یا رمزارز هستند ، ارز های دیجیتالی همان پول الکترونیکی هستند که به منظور انتقال سرمایه و دارایی بدون رمز انجام میگیرد و امروزه اهمیت بسیار بالایی برای خرید و فروش مجازی دارند .
شرکت ها و برند هایی که قصد افزایش محبوبیت دارند ارز های دیجیتال را تحت عنوان ایردراپ ارائه می کنند در واقع در شبکه های مجازی شما می توانید ارز های دیجیتالی را به صورت کاملا رایگان بدست آورید اما آیا چنین فرایندی امکان دارد ؟ بله به دریافت ارز دیجیتالی یا همان توکن به صورت رایگان ایردراپ گفته میشود ، که در بسیاری از موارد توسط برند های ناشناخته ارائه میشود تا افراد تبلیغات این شرکت ها را انجام داده و در صورت لیست شدن ارز رایگان بدست آورند.

 

تولید محتوای مناسب : شاید مهمترین ابزار برای جذب ممبر ها در تلگرام و همچنین سایر شبکه‌های مجازی تولید محتوا می‌باشد آنچه که می‌تواند کاربران در صفحه شما نگه داشته و ترغیب به فعالیت بکند محتوای قرار گرفته در چنل می‌باشد پس قبل از اینکه شروع به ساخت چنل کرده و همچنین تولید محتوا انجام دهید به موضوعی که قرار است درباره آن به صورت مستمر فعالیت داشته و محتوا تولید بکنید کاملاً بیندیشید .
سعی کنید محتواهایی را تولید کنید که با توجه به نیاز مخاطب تنظیم شدند و همچنین موضوعات ترند و اخیر شبکه‌های مجازی را در بر می‌گیرند، سعی کنید ضمن استفاده کردن از محتواهای متنی از تصاویر و ویدیوها نیز کمک بگیرید تجربه ثابت کرده است که تصاویر به خصوص ویدیوها تاثیر بسیار بالایی در جذب ممبر دارند ، پس سعی کنید از محتواهای تصویری نیز بسیار کمک بگیرید .

 

درج لینک کانال بر روی تمامی پست ها : یکی از نکات بسیار ساده که معمولاً به آن توجهی نمی‌شود قرار دادن لینک کانال در زیر تمامی پست‌های تولیدی می‌باشد این کار ضمن اینکه می‌تواند برند شما را معروف‌تر ساخته و در ذهن افراد هک کند می‌تواند باعث شود که در صورت شیر محتوا کاربران بیشتری جذب کانال شما گردند ، به این ترتیب تعداد بیشتری از افراد شما را خواهند شناخت و وارد کانال شده و در آن عضو می گردند .
با قرار دادن لینک چنل در زیر پست ها حتی اگر افرادی که پست شما را می بینند صفحه را دنبال نکنند باز نام کانال در ذهن آنها خواهد ماند و همین مورد موجب می گردد تعداد بیشتری از افراد شما را بشناسند ، پس حتما در تمامی پست های خود لینک کانال را قرار دهید تا افراد سریع تر صفحه شما را بیابند.

 

خرید ممبر تلگرام : با توجه به نیاز اساسی مدیران تلگرامی به اعضا می‌توان از روش های طبیعی برای افزایش ممبر ها استفاده کرد اما کاربرانی که آشنایی بیشتری نسبت به نحوه کارکرد تلگرام دارند توانستند روشی سریع و دقیق برای افزایش اعضا ایجاد کنند ، این روش خرید ممبر تلگرام می باشد .
امکان خرید ممبر تلگرام وجود دارد ، یعنی شما می توانید به جای صبر کردن برای افزایش اعضا با کمترین فعالیت ممکن و با هزینه بسیار محدود تعداد اعضای نیاز خود را سفارش دهید تا به کانال شما اضافه شود ، در این حالت به تعدادی که ممبر سفارش داده آید اعضا وارد کانال شده و عضو میشوند به این ترتیب آمار عضو های چنل افزایش می یابد .
شما می توانید با خرید ممبر برای تلگرام خود اعضای کاملا حقیقی و فعال دریافت کنید که با فعالیت خود به مرور موجب افزایش اعتبار صفحه شده و میزان درآمد شما را افزایش دهند ، برای خرید ممبر از گروه های معتبر کمک بگیرید در ضمن بایستی به جای خرید ممبر فیک از ممبر واقعی استفاده کنید

خرید ممبر تلگرام

 

تبادل با کانال های دیگر : یکی از روش‌های ساده برای افزایش تعداد ممبر در تلگرام انجام تبادل و همچنین مشارکت با سایر کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی می‌باشد در واقع شما می‌توانید با ایجاد پوسترهای تبلیغاتی و قرار دادن آنها در سایر کانال‌ها بر تعداد اعضای چنل خود بیفزایید و در مقابل برای کانال مد نظر نیز چنین تبلیغاتی در صفحه خود قرار دهید تا هر دو کامل بتوانند اعضای صفحه خود را افزایش دهند.
برای انجام دادن تبادل پیشنهاد ما کمک گرفتن از کانال‌هایی می‌باشد که اعضای هدف شما را دارند در واقع ممبر های این کانال می‌توانند از چنل شما حمایت کرده و در آن عضو گردند و یا به محتوای صفحه شما علاقمند هستند ، البته شما می‌توانید از سایر کانال‌هایی که موضوع متفاوتی نسبت به صفحه شما نیز دارند کمک بگیرید و با آنها به صورت گروهی تبادل انجام دهید.

 

بارگذاری محتوای رایگان در شروع فعالیت : یک موضوع ساده که می‌تواند جذب اعضای بسیار بالایی برای کانال شما به همراه داشته باشد این است که در ابتدای فعالیت خود محتواهای تولیدی را به صورت رایگان به اشتراک بگذارید .
مدیران و کاربرانی که در تلگرام کانال ایجاد می‌کنند در اغلب موارد آموزش‌هایی را ارائه می‌کنند که این آموزش‌ها ممکن است به صورت دوره‌های پولی باشد اما اگر در ابتدای راه هستید می توانید دوره های آموزشی خود را به صورت رایگان در اختیار افراد قرار دهید .
اینکار می تواند افراد زیادی را به کانال جذب کند ، حتی افراد می توانند دوستان و آشنایان خود را نیز به منظور عضویت در کانال دعوت کنند در نتیجه می توانید یک چنل بسیار بزرگ همراه با کاربران بیشمار داشته باشید.

 

فعالیت در سوپر گروه ها : یک راه ساده اما مفید برای افزایش تعداد اعضای چنل تلگرامی به ویژه برای کسانی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌اند حضور یافتن در چنل های بزرگ تلگرامی اصطلاحا سوپر گروه ها می باشد ، شما می توانید به مرور فعالیت خود در این چنل ها محتوای تولیدی خود را آپلود کنید تا کاربران در صورت علاقمندی آن را بررسی و عضو چنل گردند .
توجه کنید که بلافاصله بعد از عضویت در سوپر گروه‌ها نمی‌توانید پست تولیدی خود را بفرستید چرا که در این صورت ممکن است با نظرات منفی کاربران و حتی مدیران کانال روبرو شوید در نتیجه بایستی بعد از مدتی فعالیت و جلب اعتماد در کانال پست خود را آپلود کنید .
سعی کنید در ارسال و فوروارد پست‌های تولیدی به سوپر گروه‌ها افراط نکنید ، در اینکار ممکن است با مخالفت اعضا روبه رو شوید پس توجه کنید که مناسب ترین پست را به صورت محدود ارسال کنید اینکار می تواند جذب اعضای بیشتری داشته باشد.

 

 

محتوای مناسب و ویروسی : محتوا مهم‌ترین ابزاری می‌باشد که به شما امکان دسترسی به مخاطبان بیشماری را می‌دهد پس حتماً تولید محتوا را جدی بگیرید و در این راستا موضوع مناسبی برای کانال خود قرار دهید تا بتوانید ایده‌های نو برای تولید محتوا ارائه دهید .
اگر بتوانید محتوای انحصاری تولید کنید که سایر افراد از آن الگو بگیرند می توانید امار شیر بسیار بالایی از سوی ممبر ها کسب کنید همین مورد می تواند کاربران زیادی را درگیر محتوای تولیدی شما بکند و ممبر های زیادی را به چنل جذب کند .
پس سعی کنید در زیر تمامی پست های تولیدی و محتواهای ساخته شده لینک کانال خود را قرار دهید تا در صورت شیر محتوا افراد بیشتری کانل شما را یافته و عضو شوند.

 

انجام تبلیغات : یکی از فعالیت‌هایی که در سرتاسر شبکه‌های مجازی می‌توان از آن به منظور افزایش مخاطب استفاده کرد تبلیغات می‌باشد تبلیغات یعنی اینکه پوستر و یا محتوای تولیدی خود را در کانال‌ها و چنل‌ های معروف قرار دهید تا افراد با مشاهده آن و دیدن نوع چنل در آن عضو شوند ، این نوع از فرایند ها در صورت انجام شدن درست می تواند بسیار موثر باشد و به سرعت اعضای چنل را افزایش دهد اما نکات بسیار مهمی در رابطه با تبلیغات وجود دارد .
مهمترین نکته در رابطه با انجام تبلیغات این است که کانال‌های معتبری را برای این کار انتخاب بکنید برخی از کانال‌های بزرگ وجود دارند که اجتماع ممبر های زیاد در آن دروغین می‌باشد در واقع ممبر های موجود در آن کانال‌ها فیک می‌باشد انجام تبلیغات در این سری از چنل‌ ها می تواند تمام هزینه های صرف شده کاملا از بین ببرد پس کانال معتبر با اعضای فعال را انتخاب کنید .
در انجام تبلیغات به کانال مد نظر و محتوای آن کاملاً دقت بکنید کانالی را انتخاب بکنید که مخاطب هدف شما را داشته باشد برای مثال اگر چنل شما در حوزه آشپزی فعالیت می‌کند نمی توانید مخاطب هدف خود را در چنلی بیابید که در زمینه فوتبال فعالیت دارد چرا که این کاربران علاقه ای به کانال شما نخواهند داشت پس کانالی را بیابید که در راستای کانال شما فعالیت داشته باشد.

انجام تبلیغات

 

نتیجه گیری :
روش های موجود برای افزایش اعضای کانال تلگرامی زیاد هستند تنها کافیست با تمرکز زیاد و انجام دادن تک تک آنها اعضای واقعی چنل خود را افزایش دهید .

 

source

توسط spideh.ir