به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امروز _سه‌شنبه هفدهم مهر_ نشست صمیمی استاندار گیلان با کودکان و کارکنان سه مؤسسه خیریه نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد، در این سه مؤسسه در مجموع ۱۸ نفر از نوباوگان در گروه سنی سه تا شش سال نگهداری می‌شوند.

خدمات موسسات خیریه به انسان‌های نیازمند همیشه ماندگار است

هادی حق‌شناس، استاندار گیلان در جمع کودکان بدسرپرست و بی سرپرست سه مؤسسه خیریه در رشت اظهار کرد: خدمات خیرین و نیکوکاران در مؤسسات خیریه همواره در اذهان خدمت گیرندگان باقی می‌ماند و هرگز از یاد آن‌ها نمی‌رود.

وی با بیان اینکه برخی شغل‌ها از جمله فعالیت در مؤسسات خیریه و خدمات رسانی به انسان‌های نیازمند همیشه ماندگار است، افزود: افراد در برخی از شغل‌ها بعد از دوری از آن حرفه از یادها می‌روند و کسی از آن‌ها یاد نمی‌کند؛ اما خدمات فعالان مؤسسات خیریه همواره در ذهن خدمت گیرندگان ماندگار است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: چه بسا کودکان در این مجموعه‌ها پس از بزرگ شدن به سراغ آنها می‌روند و این نشان از ماندگاری خدمات نهادهای خیریه است.

حق‌شناس تصریح کرد: به یقین، نه حدس و احتمال، در بین کودکان بی سرپرست و بدسرپرست کسانی در آینده به جایگاهی خواهند رسید که می‌توانند کشور، استان و شهر را بسازند؛ ممکن است از بین این کودکان پزشک بسیار حاذق و مهندس ماهر تربیت شود یا در عرصه کارهای خیر ورود کنند.

وی در این نشست ضمن قدردانی از کارکنان مجموعه مؤسسات خیریه کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست گیلان گفت: خدمات رسانی به کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست کار خیرخواهانه و برخواسته از دل است.

به گزارش ایمنا، چهاردهم تا بیستم مهر هفته ملی کودک نام گرفته‌است؛ «برای خانواده کودکان، برای آینده‌ای امن‌تر و آرام‌تر»، «برای محیط زیست کودکان، برای آینده‌ای پاک‌تر و سالم‌تر»، «برای رشد و شکوفایی کودکان، برای آینده‌ای پیشرفته‌تر»، «برای شنیده‌شدن کودکان، برای آینده‌ای مسئولانه‌تر»، «برای برابری کودکان، برای آینده‌ای عادلانه‌تر»، «برای هویت کودکان، برای آینده‌ای روشن‌تر» و «برای رفاه کودکان، برای آینده‌ای با کیفیت و آسایش بالاتر» روز شمار هفته ملی کودک است.

source

توسط spideh.ir