به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، سالن چندمنظوره ورزشی شهید تجلایی صبح امروز _چهارشنبه هجدهم مهر_ با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به بهره‌برداری رسید.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه ورزشی اظهار کرد: پروژه چندمنظوره ورزشی شهید تجلایی، بیستمین پروژه ورزشی شهر است که در راستای افزایش سرانه‌های ورزشی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه پنجمین سالن ورزشی چند منظوره ورزشی است که امسال به بهره‌برداری رسید.

شهردار تبریز با اشاره به مشخصات فنی سالن شهید تجلایی خاطرنشان کرد: این پروژه ورزشی با ۱۳۷۵ مترمربع مساحت شامل سالن اصلی با مساحت ۱۱۴۷ مترمربع و ساختمان اداری و سالن بدنسازی با ۴۵۰ مترمربع طراحی شده است.

هوشیار با بیان اینکه ۷۰ پروژه ورزشی در دوره فعلی مدیریت شهری طراحی و در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا پایان دوره فعلی مدیریت شهری، تمامی پروژه‌های ورزشی شهر به بهره‌برداری رسیده و به صورت رایگان در اختیار شهروندان باشد.

وی اضافه کرد: تبریز استعدادهای بی‌نظیری در حوزه ورزش دارد که نیازمند آموزش و حمایت هستند و توسعه زیرساخت‌های ورزشی به عنوان بخشی از حمایت‌های مدیریت شهری در این حوزه است.

شهردار تبریز اضافه کرد: با اجرای تقویم ورزشی در ۵۲ هفته سال و توسعه زیرساخت‌های ورزشی، کلان شهر تبریز برای سال دوم رتبه برتر ورزش همگانی را در کل کشور کسب کرده است.

به گزارش ایمنا، پروژه سالن چندمنظوره ورزشی شهید تجلایی توسط شهرداری منطقه ۱ تبریز و در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ تبریز احداث شده است.

source

توسط spideh.ir