آرمان امروز : «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور در حکم انتصاب «محمد نوری» به عنوان «دستیار رئیس جمهور در پیگیری طرح‌های خاص» تصریح کرده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب رهبر معظم انقلاب اسلامی ، برنامه هفتم پیشرفت و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم؛ با اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌ریزی متناسب و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود نسبت به پیگیری به‌هنگام، با هدف تحقق اجرای طرح‌های اولویت‌دار کشور اقدام نمایید.
متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای محمد نوری
نظر به مراتب شایستگی، تجارب ارزشمند و سوابق اجرایی جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت «دستیار رئیس جمهور در پیگیری طرح‌های خاص» منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، برنامه هفتم پیشرفت و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم؛ با اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌ریزی متناسب و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود نسبت به پیگیری به‌هنگام، با هدف تحقق اجرای طرح‌های اولویت‌دار کشور اقدام نمایید. کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری و تعامل سازنده با جناب‌عالی می‌باشند.
توفیقات روزافزون آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.
مسعود پزشکیان- رئیس جمهوری اسلامی ایران

source

توسط spideh.ir