به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، قباد محمدی با بیان اینکه موسسه بین المللی تایمز یکی از معتبرترین موسسات بین‌المللی است که سالی یک بار دانشگاه‌های جهان را رتبه‌بندی کرده و اعلام می‌کند، اظهار کرد: این رتبه‌بندی به صورت جامع و با لحاظ نمودن امتیازات آموزشی،ارتقا، پژوهش،جذب دانشجویان بین الملل و ارتقای فضای خوابگاهی است.

وی افزود: در چند روز اخیر رتبه‌بندی دانشگاه‌ها توسط این موسسه منتشر شده است و بر این اساس دانشگاه آکسفورد انگلیس، دانشگاه ماساچوست آمریکا و دانشگاه‌ هاروارد امریکا به ترتیب رتبه های نخست تا سوم را کسب نموده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در بین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران نیز دانشگاه شریف رتبه نخست، دانشگاه امیرکبیر رتبه دوم، دانشگاه علم و صنعت ایران رتبه سوم و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اعلام اینکه در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور کسب رتبه نخست توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت گرفت، عنوان کرد: دانشگاه‌ تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه درپایان ضمن تبریک کسب این موفقیت بزرگ به استان به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: تا به حال چنین موفقیتی نصیب استان کرمانشاه نشده بود و بسیار خدارا شاکریم که با برنامه ریزی تیم های مدیریتی و تلاش های این مجموعه فعال افتخاری بزرگ نصیب استان شده است.

source

توسط spideh.ir